poniedziałek, 24 lipca 2017

Inspiracje - przedziałek na środku DUŻO ZDJĘĆ!

Witajcie!

Kto by pomyślał, że 3 cm mogą robić taką różnicę i zaprogramować blogową odsiecz pomysłów w mojej głowie!:D Zapraszam Was dzisiaj na inspiracje z przedziałkami na środku i długimi grzywkami. Przeglądanie takich zdjęć samą mnie motywuje do kombinowania z obecną długością moich włosów z przodu i sposobem w jaki je układam, więc jestem podekscytowana:D 
To moje pierwsze takie zestawienie od 2 lat!

Miłego oglądania!



























Przez oczywiste względy największą uwagę w mojej sytuacji pochłonęły zdjęcia fryzur z dłuższymi włosami i na pewno chętnie pokombinuję z lekkim podnoszeniem włosów z tyłu i będę je częściej niż dotychczas falować, bo chyba tak wyglądają dla mnie najlepiej!


A które upięcia najbardziej
wpadły Wam w oko?:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)