niedziela, 15 czerwca 2014

Niedziela dla włosów

Witajcie!

Dzisiaj o mało co a zapomniałabym, że mam włosy:D 3/4 dnia w koku minęły mi w towarzystwie planów mojego życia. Jednak na czas się przebudziłam, tak więc...

mycie: YEGO w metodzie OMO z Isaną Professional Care

odżywianie: Kallos z proteinami mlecznymi + wit. E

 Efekt:

jeszcze jeden róg i będę jak prawdziwy diabeł

Włosy są gładkie i miękkie. Najbardziej zależało mi na nawilżeniu i nie przeliczyłam się wierząc w zbawcza moc witaminy E:) Końce są jeszcze trochę mokre na zdjęciu, a w tym miesiącu podcinałam je tyyle razy, że już naprawdę muszę się męczyć by zobaczyć rozdwojenia:))

A jak Wasza niedziela?:))


18 komentarzy:

  1. U mnie niedziela bardzo przyjemna, dawno nie miałam tak nawilżonych i dociążonych włosów bez puchu :)
    Muszę przyglądnąć się, co to za kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy jak zawsze! Mnie niedziela bardzo szybko minęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jak wyhodować róg. Też bym chciała! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta sprawa, nie możesz po prostu rozczesać włosów po umyciu:D

      Usuń
  4. Moja niedziela minęła mi na mieszance cynamonu i imbiru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mają połysk. Ja wczoraj w nocy podcięłam moje. Dziwnymi nożyczkami... i teraz zastanawiam się, jaki skutek to odniesie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo długie :) Używasz jakiegoś serum na końcówki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś kupiłam ampułki z witaminą E i ciągle zapominam, że je mam..... Muszę spróbować! :D A włosy jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! Są przepiękne i niesamowicie błyszczące!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcem Twoją długosć włosów <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja niedziela dla włosów była jakaś niefortunna. Choć nałożyłam to co zwykle się sprawdzało to na głowie wystąpił jakiś dziwny przyklap :(

    OdpowiedzUsuń
  11. boszz jakie masz długaśne te włosy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Który kallos wylądował na włosach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wygładzone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygładzone włosy ;) który to kallos?

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)