poniedziałek, 30 czerwca 2014

Aktualizacja włosów - czerwiec 2014

Witajcie!

W tym miesiącu bardziej zajmowałam się przepisami na domowe kosmetyki do ciała niż włosów, ale nie zmieniłam starych nawyków. Czerwiec mijał moim włosom w towarzystwie miliona domowych masek i przepisów. Ciągle co mycie nakładam na nie jakąś odżywczą maseczkę i naprawdę widzę dużą poprawę w stanie końcówek. Obcinam je na bieżąco, jeśli jest taka potrzeba, ale ostatnie takie cięcia miały miejsca kilka tygodni temu, a końce wciąż są zdrowe:)

Czego używałam?


szampony: Babydream, YEGO

odżywki: DEBA, Gliss Kur Oil Nutritive, Isana Proffesional Oil Care, Garnier Mango i Kwiat Tiare

maski: Biovaxy, Crema al latte, WAX, domowe mleko owsiane

oleje: arganowy (do zabezpieczania), makadamia, HIPP, z pestek winogron

dodatki: kwas mlekowy 80%, witamina E, skrobia

suplementy: przez cały miesiąc starałam się jeść codziennie słonecznik i pestki dyni oraz włączyłam do niej płatki owsiane

Włosy na tę chwilę:

 Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego jestem tak ubrana, zapraszam Was na jutrzejszą trzecią część naturalnej pielęgnacji!:)

Ogólnie włosy są gładkie, miękkie, tak jak pisałam WCZORAJ. Końcówki są w bardzo dobrym stanie, co łączę ze wzbogaceniem diety, a w tym miesiącu włosy urosły mi o ok.1,5 cm bez wspomagaczy. Teraz mają już 78 cm długości, która w niektórych pasemkach dochodzi do 78,5. Najważniejsze cele na lipiec to maksymalne nawilżanie włosów, ciągła dbałość i zabezpieczanie końcówek oraz ochrona włosów przed słońcem.

A jak Wasze włosy w czerwcu?:)


Ciekawsze z postów czerwcowych:


PS: Tak jak wspominałam, ta aktualizacja jest tylko połową czerwcowego podsumowania. Jutro zapraszam na jej kolejną część, w której zobaczycie moje włosy w naturalnym świetle i w naturalnym ruchu w towarzystwie naturalnego otoczenia! Oraz dowiecie się czemu jestem ubrana jak księżniczka i dlaczego musiałam się tłumaczyć straży miejskiej... Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. Niesamowicie Twoje włosy lśnią ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,5 bez wspomagaczy hmm niezle :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaniemówiłam! :O Twoje włosy są dla mnie inspiracją! :D Przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale łaaadna spódniczka! (czy tam sukienka)
    O włosach juz nie mówie, bo to wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wyglądają w tym słońcu!
    Ogólnie zdjęcie świetne, nawet strój się ładnie komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo. Ale super! Wszystko, i stroj i wlosy!

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)