poniedziałek, 26 października 2015

Niedziela dla włosów - olej awokado?

Witajcie!

Włosy od ostatniej niedzieli dla włosów nie były mocniej oczyszczane, dlatego postanowiłam, że czas by to powtórzyć a przy okazji wypróbować olejek, który niedawno kupiłam - awokado. Jesteście ciekawe efektów? Zapraszam do czytania:)


Co zrobiłam?


mycie: YEGO

odżywianie: maska Isana Oil Care Spullung + 5 kropli oleju awokado


Efekty:


Jak widzicie pierwsza sprawa to czynny udział osób trzecich w tym poście - mam własnego fotografa! (dzięki Pi!) Co do maseczki, spodziewałam się lepszych efektów. Ostatnio po samej masce Isana moje włosy wyglądały bardzo dobrze i były świetne w dotyku. Po wczorajszej są w niektórych miejscach leciutko przeciążone (choć dałam tylko 5 kropli tego olejku) i choć nie jest to problemem, to dziwi mnie, że wciąż mimo przeciążenia wyglądają na nienawilżone. Ostatni efekt był naprawdę zadowalający i myślałam, że tak już będzie z tą maseczką, ale widocznie połączenie jej z olejem awokado w przypadku moich włosów nie jest najlepszym pomysłem. Mimo to nie mogę narzekać, włosy są naprawdę ok, nie mam problemów z rozczesywaniem a po użyciu Gliss Kura prawie w ogóle nie dają znać, że są już taaaak długie.

W najbliższym czasie postaram się napisać aktualizację, bo włosy zostały zmierzone i warto byłoby się w końcu podzielić tym jak się zachowywały w czasie ostatniego miesiąca. Ja tymczasem powracam do nauki mięśni.

A jak Wam minęła niedziela dla włosów?:))


3 komentarze:

  1. Moim zdaniem wyglądają prześlicznie! A długość naprawdę zachwycająca.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne i długie włosy! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne *.* Takie długie i według mnie wcale nie wyglądają na nienawilżone.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)