wtorek, 15 września 2015

Niedziela dla włosów - moje włosy znów lubią olejki?

Witajcie!

Dłuuugi czas niedziela nie była już dla moich włosów żadnym wyjątkowym dniem, dlatego z nadejściem mojej ulubionej pory roku, postanowiłam powrócić do dawnych zwyczajów. Nie wiem na jak długo, perspektywy są wciąż nieznane, ale skupmy się na dniu dzisiejszym! Post spóźniony bardzo bardzo leciutko, choć mimo wszystko, więc nie przedłużam i zapraszam do czytania!:)

Co zrobiłam?

olejowanie: Babydream fur Mama + Isana Professional

mycie: Babydream (skóra głowy) i Isana Professional (długość)

Efekty:


Ostatnie próby z olejowanie moich włosów metodą "na odżywkę" miały miejsce bardzo dawno temu. Wcześniej używałam do tego niebieskiej Isany i efektami byłam zachwycona (TU pisałam o tej metodzie i odżywce więcej), ale dziś już jej nie kupuje, więc użyłam mojej ulubionej odżywki do mycia. Ostatecznie włosy są naprawdę bardzo śliskie. Łatwo się rozczesują (choć generalnie nie mam z tym problemu to da się wyczuć różnicę, bo rozczesywałam je gdy były jeszcze lekko mokre) i mimo noszenia ich w formie kucyka, nie są tak podatne jak zwykle na plątanie się po jakimś czasie. Ogólnie efekt dociążenia, który zawdzięczam temu olejkowi baaardzo mi się podoba i zachęca do dalszych, bardziej regularnych eksperymentów.

A jak Wasza niedziela dla włosów?:))
 

28 komentarzy:

  1. Też lubisz jesień? omg, jak miło.
    Masz świetne włosy, ta długość...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaaaak, bardzo lubię! Dziękuję za miłe słowa:))

      Usuń
  2. Ja to jestem zachwycona Twoimi włosami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają świetnie, u mnie była regeneracja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! regeneracja na ten czas jest jak najbardziej wskazana dla mnie teeeż:)

      Usuń
  4. Cudne masz włosy. I jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mniej niż 100cm to nie są długie włosy!:D

      Usuń
  5. Moim zdaniem wyglądały by cydnie obcięte mniej więcej do tali w delikatne U;) Mimo to uwielbiam twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! prawdopodobnie wyglądałyby ok, ale jest z nimi ten problem, że im krótsze, tym lżejsze i łatwiej się wywijają co niestety nie wygląda zbyt dobrze. Choć szczerze mówiąc czasem myślę, o tym, że wspomniana przez Ciebie długość byłaby najbardziej optymalna. Póki co jednak zapuszczam!:)

      Usuń
  6. Moja niedziela dla włosów to przede wszystkim maska L'oreal Repair coś tam z serii profesjonalnej no i wcierki: Radical i Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o istnieniu wcierek:D chyba muszę sobie przypomnieć, bo w ostatnim czasie trochę gubię włosy:(

      Usuń
  7. Wyglądają na dobrze wygładzone. U mnie dzisiaj gościł puszek, bo na dworze ulewa :/ Nie pomogła łyżeczka oleju sezamowego dodanego do maski :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) eh, u mnie niestety też różnie bywa ze skutkami dodawania olejków do maski. na puch najlepiej działa na moje włosy nałożenie troseczkę olejku na porcję serum:)

      Usuń
  8. Niesamowicie się stęskniłam za twoimi pięknymi włosami!!! :) Widzę, że już niedługo idziesz na studia, jaki kierunek wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh witam ponownie! mi brakowało Twoich komentarzy:D biotechnologia medyczna:)

      Usuń
    2. Dziękuję, na pewno się przydaaaaaaaaaa!

      Usuń
  9. Ha, nareszcie powróciły NDW!
    A włosy są już naprawdę imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam nadzieję, że powróciły. muszę się tylko zaopatrzyć w jakąś maskę, bo z tą chemiczną placentą szlag mnie trafia:D Dziękuję za komplement!:)

      Usuń
  10. Włosy chyba już są trochę za długie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co ok, ale jeśli zaczną mnie bardzo męczyć to podcięcie będzie nieuchronne niestety lub stety dla kogoś kto jest dostanie:)

      Usuń
  11. U mnie przed każdy myciem na głowie ląduje olej ,inaczej włosy mi fruwają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie długi czas było dokładnie to samo. najważniejszy by dobrać pielęgnacje to potrzeb włosów. teraz wystarcza mi tylko serum + olej kokosowy:)

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)