niedziela, 12 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów - duet idealny!

Witajcie!

Nareszcie mogę w spokoju napisać NdW o normalnej porze:) Przeważnie maskę nakładam ok. 19 i z publikacją efektów muszę czekać kilka godzin. Moją dzisiejszą, szybką niedzielę musiałam przeprowadzić wczoraj ze względu na to, że dzień zapowiadał się bardzo intensywnie. Użyłam sprawdzonych produktów i naprawdę uważam, że to był strzał w dziesiątkę! Jesteście ciekawe?:)

Co zrobiłam?

mycie: szampon YEGO

odżywianie: Farmona odżywka Herbal Care z Żeń-Szeniem na ok.10 minut (!)

Efekty:


Znowu to powiem, ale KOCHAM TĘ ODŻYWKĘ!!! Moje włosy tuż przed myciem są już przeważnie "wtórnie przesuszone", co oznacza u mnie, że przy regularnym używaniu kosmetyków pielęgnacyjnych nawilżam włosy, ale nawet przy efekcie znacznego nawilżenia, po noszeniu kilka godzin warkocza i dość luźnego, moje włosy nadal lśnią i są gładkie, ale nie chcą trzymać się razem jak wcześniej i wchłaniają wodę maksymalnie szybko (zauważam to, bo myję włosy tak jak kiedyś wspominałam - w umywalce i pierwsze zawsze moczę końcówki i oglądam ich zachowanie:D). Po myciu i ponownym nawilżeniu nie ma już tego efektu, ale bądź co bądź, przy włosach mojej długości jest to trochę dokuczliwe, bo koki są dla mnie zbyt ciężkie, a włosy na tyle śliskie by jeszcze bardziej utrudniać ich umocowanie.

Na zdjęciu też widać już powoli ten efekt, bo dziś spędziłam przed zrobieniem zdjęcia kilka godzin w najwygodniejszym dla mnie warkoczu, ale nie o tym miałam pisać! Wracając do odżywki, jest to dla mnie produkt idealny. Nakładana nawet na kilka minut daje taki efekt jak niektóre maski, ale po kilku godzinach. Naprawdę nawilża włosy i zapobiega plątaniu. Wczoraj użyłam również mojego drugiego ulubieńca - YEGO, który nie dość, że ma dla mnie zwolenniczki Babydream, genialny zapach, to jeszcze sam nawilża długość najbliżej skalpu. To będzie mój idealny duet na brak czasu a duże wymagania otoczenia!:)

Na najbliższy tydzień planuję aktualizację i podsumowanie szalonego miesiąca. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcie na zewnątrz w świetle dziennym.


Na rozluźnienie polecam Wam podróż do innej krainy, gdzie kobiety mają niewątpliwie genialne włosy:


A jak Wam minęła niedziela?:))

32 komentarze:

  1. Śliczne włosy :) Nad tą odżywką się ostatnio zastanawiałam ale uznałam,że mam za duży zapas odzywek i nie zdołam następnych zużyć w terminie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym jej nigdy nie kupiła więc:D na szczęście Fungi myślą za mnie. pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetykow, ale piknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego byś nie użyła i tak wygladaja świetnie :) Pozazdrościć tylko takich włosów :) Jeszcze ta długość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują włosy ;)
    Niedziela a raczej sobota im posłużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt po tej odżywce, jak będzie czas to może i ja taką wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tra odżywka jest bez spłukiwania? bo ja mam lnianą z Farmony bez spłukiwania i jest też genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to odżywka do spłukiwania. innych moje włosy nie tolerują niestety. pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Dziwiąc się jak udaje Ci się zmieścić tyle włosów w umywalce ;), bardzo czekam na więcej zdjęć, zwłaszcza tych robionych na zewnątrz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He! Mam większą niż klasycznie są umywalki:) ja też czekam, bo tło mojej ściany mnie już przytłacza:D pozdrawiam!

      Usuń
  8. a ja znowu powiem, Twoje włosy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na twoje przepiękne włosy! :D Wyglądają fenomenalnie, a po tym duecie kosmetycznym to istny włosowy cud! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo jak zwykle Nimfo za przemiłe słowa! Twoje włosy są równie imponujące! pozdrawiam gorąco!:)))

      Usuń
  10. Włosy wyglądają pięknie :) Muszę kiedyś wypróbować tą odżywkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) postaram się napisać taką recenzję, by Cie zmotywować do działań!

      Usuń
  11. Mogłabyś pokazać zdjęcie twojego warkocza?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, jasne. Przy najbliższej okazji zrobie takie zdjęcie, ale jak chcesz na już to zerknij do posta o tym jak pogrubic warkocz dreadami:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam Farmone ale lnianą, również ją uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym spróbowała innej wersji ale gdy ta jest tak dobra to nie wiem czy będę miała odwagę:D

      Usuń
  14. Masz piękne, słowiańskie włosy!
    Gjallarhorn <3

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdaniem masz najpiękniejsze włosy w blogosferze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieeee:D dziękuję bardzo:) pamiętajmy jednak że to tylko zdjęcia i nie oddaja stanu moich końcówek, a wiele im brakuje do miana najpiękniejszych:D Ale bardzo mi miło, ze tak myślisz i mam nadzieję że kiedyś na taki komplement zasłużę bardziej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, końcówki masz tak daleko, że większosć dziewczyn miałaby tam tylko strzępy do ścięcia. Napisz proszę- co dzień nosisz je rozpuszczone czy zawsze spinasz? I co ile dni myjesz?
      I mogłabyś częściej podrzucać takie kawałki, jestem ogromną fanką Wardruny, a to w klimacie i takie ładne ^^

      Usuń
    2. Dziękuję:) Ale i tak nie są w idealnym stanie właśnie przez to że w ogóle są tak długie. Do szkoły raczej plotę warkocz, ale kilka dni w miesiącu noszę rozpuszczone i też jest ok(chyba że wieje:D). W domu zawsze spiete, ale to kwestia tego by się nie przetluszczaly zbyt szybko. Szczerze to dość ciężko żyć z taką długością, ale myślę że i tak warto się starać:) pozdrawiam i co do muzyki, zobaczę czego akurat będę słuchać:) bez senność

      Usuń
  17. Haha:D My słowianki wiemy jak kosmetyk na nas działa, wiemy jak zarzucać tym co mama w genach dała. To jest ten słowiański nos, to jest ten słowiański włos!
    A tak na serio dziękuję bardzo i super że obydwie znamy ten zespół!:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam długość i blask Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)