poniedziałek, 23 marca 2015

Niedziela dla włosów - z bólem serca...

Witajcie!

Na wstępie proszę o włączenie TEJ MUZYKI. Zadbajmy o klimat tego posta razem... Nie wyłączajcie do końca...

Zniknęły senne włosy w okolicznościach dziwnych
W towarzystwie zawzięcia i myśli nienaiwnych.
Nowością żadną nie jest - lepiej ma ten kto szuka
Więc sprawdzałam jaki wpływ na włosy ma nauka...


Co zrobiłam?


mycie: Isana Urea

odżywianie: maska Alterra Granat & Aloes + pół łyżeczki oleju kokosowego (podgrzałam suszarką i trzymałam ok. 1,5 h)

Efekty:



Kupiłam tę maskę już baardzo dawno temu, ale dopiero wczoraj zdecydowałam się wypróbować. Zawsze to przekładałam, bo obawiałam się alkoholu w składzie, mimo, że sama znam jego różne zastosowania i wiem, że jego obecność nie jest wcale jednoznaczna z przesuszeniem. Szczególnie po jednym użyciu... Jednak i tak zapobiegawczo dodałam oleju kokosowego, bo moje włosy przez ostatni tydzień miały maraton i jedyna pielęgnacja, którą stosowałam to uzupełnianie energii pokarmem. Ogólnie jestem zadowolona z efektu, włosy naprawdę genialnie lśnią teraz w słońcu, choć udawało mi się już uzyskiwać lepsze nawilżenie. Są też wyraźnie wygładzone, choć stopień miękkości również bywał lepszy. Jedyny poważniejszy minus to  zapach, który przy mojej obecnej diecie i minimalizmie w każdej kwestii był aż zbyt złożony:D


No tak, przepraszam. Post miał być smutny... 

W obawie zapomnienia, na swe miejsce wróciły
Przykurzone, zapomniane, ale komentarze tam były
Pomijając uwagi o nagłym ich odejściu
Czuły nową energię, marzyły o wielkim wejściu
I tak powrócić chciały i żyją w swoich planach
Lecz kto wie co to będzie gdy same rosną w ranach?


A jak Wam minęła niedziela dla włosów?



Z całą powagą POZDRAWIAM...

20 komentarzy:

  1. Doskonale cię rozumiem! Nauka przede wszystkim. :)
    Włosy cudowne! <3 Tęskniłam za twoimi postami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja też udana ! Minimalistycznie ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile ja bym dała za taką długość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne masz włosy, chcę zakupić tą maskę i wypróbować u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że się u Ciebie sprawdzi:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Haha:D nieskromnie JAK ZWYKLE dziękuję pięknie!!:)

      Usuń
  6. Dziewczyno! Jesteś niesamowita! :D
    Muzyka wprowadziła mnie w taki nastrój, że mam ochotę pociąć się mydłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie moja misja spełniona! Długo szukalam czegoś co poruszy dzisiejsze kamienne serca młodych ludzi..

      Usuń
  7. Moja niedziela a raczej wtorek dla włosów to... test czy będzie mi dobrze w zielonym ;P Od dawna chciałam mieć zielone włosy, a teraz mam okazję przekonać się czy będą mi pasować choćby zielone końce - niech się na coś przyda dawne rozjaśnianie :D A odrosty są już na tyle długie, że jak coś pójdzie nie tak i kolor nie zejdzie to będę je mogła ściąć włosy bez aż tak wielkiego bólu...


    A co do Alterry - ta maska mnie właśnie ostatnio uratowała po długim czasie bez intensywniejszej pielęgnacji ^ . ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czad:D spróbuję tej maski jeszcze całkiem solo i zobaczę czy mi też tak chce pomagać:D

      Usuń
  8. A jak wygląda Twoja dieta?
    Genialne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsiana papy i prawie całkowite unikanie cukru:D na zmianę z kawą zbożową i normalnymi posiłkami:D dziękuję!:)

      Usuń
  9. Jaka cudowna czapeczka, kochanie :D I wiersze <3 O włosach mogę tylko jedno... zaniedbałaś je ostatnio... Wstyd mi za Ciebie. Matura nie powinna być dla Ciebie priorytetem. Pf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my mamy teraz maturę? O.o w poście miałam na myśli naukę gramatyki

      Usuń
  10. Z całą powagą - włosy to masz zachwycające. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą powagą dziękuję i już lecę zerknąć na Twoje!:)

      Usuń
  11. Świetne włosy!! <3 A jak sprawdza się ten szampon z Isany? Bo widzę że go regularnie używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo dobrze, bo nie przesusza ani trochę a oczyszcza włosy i co najlepsze w nim - zmiękcza i nie plącze:)

      Usuń
  12. Przepiękne włosy :) Zazdroszczę długości, mi do takiej baaardzo dużo brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)