poniedziałek, 9 marca 2015

Niedziela dla włosów - sam szampon...

Witajcie!

Ten weekend był koszmarny i nie miałam ochoty na złożoną pielęgnację, poświęcając się na rzecz nauki. Z obecnym trybem życia jak najbardziej odnalazłabym się w życiu zakonnym:D Jeśli macie ochotę poczytać wyznania leniucha, zapraszam!


Co zrobiłam?

mycie: Babydream (nowy!)


Efekt:



Włosy po tym szamponie są przeważnie bardziej nawilżone - dziś trochę latały, bo dawno nie nakładałam na nie maseczki z olejem. Jutro planuję dokonać zadośćuczynienia, bo szczególnie końcówki ostatnio są moim powodem do dumy (mam na myśli te najdłuższe i to jak ładnie się układają razem, bo mimo wszystko mam jeszcze wiele zniszczeń na długość odrobinę wyżej).
Żeby je opanować użyłam jedwabiu Marion i ok.3 psików Gliss Kura.

Wczoraj napisałabym, że z okazji dnia kobiet życzę Wam WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, a sobie osobistego koncertu Dr. Misio, ale dziś już chyba za późno;)


Kto odważny, niech posłucha. Pozdrawiam Katsumi i wciąż liczę na Twój włosowy powrót!:)


A Wy sprawiłyście włosom coś specjalnego?:)

18 komentarzy:

  1. Moje wlosy po samym szamponie by tak nie wygladaly:P

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nowy", to znaczy że sklad się zmienil czy cos? ;( chyba że chodzi ci o ten ulatwiajacy rozczesywanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę musiała kiedyś umyć włosy tylko szamponem i zobaczyć jak się zachowają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że są zdrowe :) Moje kiedyś po samym szamponie były nieco suche i poplątane. Ale teraz jest już o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tak pięknych włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy są niesamowite ! Pierwszy raz tu jestem i nie moge wyjść z podziwu! :O Tylko szampon. moje by wyglądały jak gniazdo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam wczoraj czasu na złożoną pielęgnacje więc użyłam jedynie szamponu i maski :-) a Twoje włosy jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze tak pieknych i bezproblematycznych wlosow :) Zycze, zeby przyszly tydzien byl lzejszy, a Twoje osobiste marzenie sie spelnilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego konkretnie jedwabiu Marion używasz? ;-) Na jakiej długości nakładasz i ile 'pompek'? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja porządnie oczyściłam włosy Jantarem, a dzisiaj nie mogę okiełznać mega puchu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy po samym szamponie? No kurcze... u mnie by to przeszło. To nie fer -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżu kolczasty, jakie cudowne włosy! *.* Przepadłam, mogę się gapić godzinami... Ten błysk, ta długość! MatkoBoskoCzęstochowsko, co trzeba zrobić, żeby takie wyhodować? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Długość Twoich włosów mnie powala, ja nigdy nie będę w stanie aż tak swoich zapuścić! :) Masz bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jakie długie włosy! :) Pozazdrościć!
    A taka moja mała sugestia: ten czerwony adres na zdjęciu nie powinien być na samym środku, a przynajmniej nie wygląda to dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie czytam twojego bloga
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://my-life-secret1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na razie z werwą używam olejku łopianowego i mam wrażenie, że pomaga na wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie piękne włosy po samym szamponie :o

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)