niedziela, 1 lutego 2015

Niedziela dla włosów - składnik X

Witajcie!

Rzadko kiedy mam aż tak atrakcyjne dni, ale z okazji tego, że taka sytuacja zaistniała, moja niedziela miała miejsce w piątek:) Zapraszam do czytania!:)

Co zrobiłam?

Do maski Serical dodałam tajemniczy składnik X, który bliżej opiszę Wam w tym tygodniu w osobnym poście, bo niewątpliwie na to zasługuje. Całość trzymałam na długości ok. 20 minut.

Efekt:


Włosy są lekkie, ale dostatecznie dociążone i wyraźnie nawilżone oraz gładkie po tej masce. Kolejny raz udało mi się osiągnąć zadowalającą miękkość, więc składnik X jeszcze bardziej podbija moje włosowe serce. Niestety włosy długo ładne nie były, bo potem miały spotkanie z pewnym pierwiastkiem. Na szczęście udało mi się wyjść z opresji Gliss Kurem i olejem z kiełków pszenicy. AVE WŁOSOMANIACTWO!


A jak Wam minęła niedziela dla włosów?:)


Znów rekomendacja dla odważnych:D

 

11 komentarzy:

  1. Masz idealne włosy ! Już nie moge sie doczekać aż opiszesz ten składnik X :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyślam się,że jest to jeden ze składnikow o ktorych pisałaś w poprzednim poście?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ciekawi mnie ten składnik x :-) a włosy wyglądają ślicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie co to za składnik x ^ . ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie ty masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudooooowne masz włosy! Zazdroszczę.

    Obserwuję, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą przeczytałam wpis o wskazówkach włosowych dziewczyn z całego świata. Dziewczyno! Rób z tego serię!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne i ta długość... zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)