poniedziałek, 16 lutego 2015

Niedziela dla włosów - pseudoloki

Witajcie!

Najbliższy tydzień zapowiada się bardzo ciekawie, dlatego też postanowiłam, że włosy dostaną mały prezent w niedzielę, żeby nie przeszkadzały mi w drodze do nieskończoności. 


Co zrobiłam?:)

mycie: Isana urea

odżywianie: Serical Crema al Latte + olej kokosowy + skrobia ziemniaczana


Efekt:


Tak skończyły się moje szalone pomysły z papilotami na pół godziny:) Oczywiście nie musicie się martwić, pseudoloki trzymają się u mnie tak krótko, że ledwo zdążyłam zrobić zdjęcie:D I całe szczęście, bo nie potrafię się przekonać do takich dewiacji w moim włosowym życiu... Na zdjęciu są jeszcze odrobinę mokre miejscami, co widać po kolorze. Ogólnie jednak włosy są widocznie wygładzone dzięki skrobi i muszę sobie częściej przypominać o jej istnieniu. Olej kokosowy i Serical to moje ulubione połączenie, więc dużo tu znów mówić nie będę:) Czuję odżywienie, ale myślę, że mogłyby być bardziej nawilżone. Popracuję nad tym jak będę miała czas myśleć o włosach. Denerwują mnie już też końcówki, bo mimo stanu na 4+ w skali do 5 nie chcą się w miarę ładnie układać, więc za tydzień pewnie będzie niedziela dla włosów już po małym podcięciu:))

A jak Wam minęła niedziela?:))


Ten Pan mi kogoś przypomina


19 komentarzy:

  1. Wyglądają ślicznie :) Ja też często dodaję mąkę ziemniaczaną do maski :) Lubię tuningować maseczki, dodając glicerynę, oleje, czy glutek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja na czas zimy rezygnuje z gliceryny, kwasu H itp ale myślę że na wiosnę też do tego wrócę. dzięki za motywację z glutem - właśnie mam go na twarzy i włosach!

      Usuń
  2. I tak wyglądają cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ty masz piękne i długie te włosy... (zzzaaaazdroszczę! <3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze czemu wczesniej nie slyszalam tej piosenki! <3
    Jestem ciekawa jak takie fale wygladalyby u cb na calej dlugosci;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie będe oryginalna - cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale są już długie, znowu nie zmieściły się całe na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :-D Czas stawać na podwyższeniu ;-)

      Usuń
    2. Muszę coś wymyślić. Chyba czas przystosować mój pokój do mojego hobby;D

      Usuń
  7. Nie przeszkadzają Ci takie długie włosy w codziennym funkcjonowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne.
    Nawet takie delikatne fale na końcach wyglądają na Twoich włosach uroczo.
    Ja mam wrażenie, że moim włosom skrobia odbiera blask -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają takie delikatne fale, są takie zwiewne! Normalnie wiosnę czuć :P
    Najważniejsze żeby Tobie się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są trzy sytuacje gdy przeszkadzają mi moje włosy: 1. Gdy w szaleństwie rozpuszczam włosy na dworze a potem muszę to gniazdo rozczesac. 2. Gdy robie koka i podpinam raz a on mi non stop spada i meega ciągnie. 3. Gdy jestem na koncercie i machajac glowa i włosami muszę czekać kilka minut aż wrócą z powrotem:D na wszystkie te problemy mam już skuteczne sposoby i obecnie myślę że warto nauczyć się żyć z taką długością jeśli chcę mieć nadal czym zarzucac:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie długaśne i pomyśleć, że niedawno sama takie miałam :D
    Nigdy nie dodawałam skrobi ziemniaczanej do pielęgnacji włosów, chyba muszę wypróbować :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)