sobota, 20 grudnia 2014

TAG - kolejna porcja pseudo filozoficznej głębi...

Witajcie!

Nareszcie wolne i czas na rozwój inny niż szkolny. Pochłonęły mnie ostatnio robótki ręczne i przypuszczam, że to dobry dzień na luźniejszy post - TAG! 

Pierwsza nominacja od autorki TEGO bloga - Oversomnia

1. Dlaczego założyłaś swojego bloga?

 Nie chciałam się smucić w tamtej chwili, a planowałam bloga założyć od dawna, bo nakładałam na włosy dużo produktów i nie potrafiłam ocenić, które z nich mi nie służą. Blog to jednak motywacja do robienia regularnie zdjęć, choć tych przedblogowych z efektu po jednej masce mam czasem więcej niż zrobionych na bloga do różnych postów:D

2. Gdybyś musiała wyprowadzić się z Polski i mogła wybrać jakiekolwiek państwo na świecie, gdzie byś zamieszkała? (zakładamy, że język nie stanowi bariery)

 Deutschland, Deutschland, über alles!

3. Jaka piosenka jest szczególnie bliska twojemu sercu i dlaczego?

 Dobrze, że nie rozumowi, bo byłaby to na pewno piosenka o mitozie...Może tak nie po kolei, ale:












 




















No i to chyba tyle, bo jak teraz nie skończę to cały blog zmieni tematykę na muzyczną:D Ogólnie najbliższe memu sercu są utwory zmuszające do myślenia albo kojarzące mi się z czymś, ale ogólnie rzecz biorąc smęty i jak teraz patrzę na miniaturki tych "klipów" to cieszę się, że rzadko słucham ich na YT, bo pewnie bym miała bardzo bardzo ciężką depresję:D

4. Jaką książkę/książki możesz polecić? 

 Na tę chwilę to "Pana Tadeusza", bo akurat on mi towarzyszył dziś w myślach, mimo że czytałam go już dawno temu i myślę, że to jedna z fajniejszych lektur.

5. Gdybyś miała spędzić resztę życia tylko z 3 kosmetykami, które byś wybrała?

 Maska Serical, olej kokosowy i wazelina do ust.

6. Ulubiona potrawa?

 Hmm nie chcę mówić jak zwykle, że pizza, ale ogólnie nie przychodzi mi teraz na myśl nic ciekawszego:D

7. Jakie - poza głównym tematem twojego bloga - masz hobby, pasje, zainteresowania?

 Obecnie dzierganie, a tak ogólnie to samorozwój, bo nie mam zbyt dużo czasu dla siebie. Lubię pisać wierszyki i odgrywać różne postacie w rozmowach ze znajomymi no i rzecz jasna wymyślać kosmetyki:) Ostatnio też polubiłam ćwiczenia.

8. W rzeczywistości którego filmu lub serialu chciałabyś się znaleźć?

 Hmm chyba Charlie i fabryka czekolady. Bardzo lubię filmy gdzie przede wszystkim czuć klimat.

9. Gdybyś była zapachem, to jakim?

Pewnie jako kobiecie powiedzieć mi wypada
Że byłabym leciutkim powiewem, co okrada
Jednocześnie ze wstydu i z rozumu mężczyznę
Pozostawiając na szyi niewidzialną bliznę.
Lecz ja nie z tych kobiet, wiec powiedzieć muszę
Męczyłabym ich wiecznie nie ulotnością swą.

KATUSZE!


10. Jaka jest jedna rzecz, którą najbardziej chcesz w sobie zmienić, duchowo lub fizycznie?

 Piękne pytanie, na które nie znam odpowiedzi. Fizycznie nic, a duchowo też raczej nic, bo regeneracja trwa całe życie.

11. Gdybyś mogła być kimkolwiek lub czymkolwiek zechcesz, kim lub czym byś była?

Meteorytem albo może gwiazdą w kosmosie. To musi być fascynujące.


Teraz nominacja od właścicielki TEGO bloga - Sayaka


1. Ulubiony zapach

Ja bardzo lubię, choć to niepoprawne, zapach koncertów tworzony przez ludzi.

2. Co robisz gdy dopada cię przeziębienie?

Śpię. U mnie sen to najlepszy lek, który zawsze pomaga milion razy bardziej niż wszystkie tabletki czy nawet metody naturalne.

3. Czy zrobiłaś kiedyś samodzielnie kosmetyk?

Tak, tak, tak, regularnie!

4. Herbata z cukrem czy bez?

Bez. Chyba, że u kogoś to czasem muszę:D

5. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie porannej pielęgnacji?

Bez płatków owsianych.

6. Gdyby kosmici przylecieli teraz na Ziemię...

Pewnie bym ich zaprosiła na zwiedzenie naszej planety w moim towarzystwie i kupiłabym z nimi dużo płyt najważniejszych według mnie artystów ze wszystkich gatunków żeby mieli pojęcie o tym, co są w stanie tworzyć ludzie:))

7. Jabłko czy czekolada?

W takim zestawieniu tylko czekolada - czyżby to była antypolskość?:D

8. Kiedy spadnie śnieg zakopiesz się pod kocami czy wyjdziesz na dwór?

Raczej zakopię się pod kocem.

9. Grasz na czymś?

Kiedyś grałam na kleju. Od kilka lat na gitarze, ale to tak dla siebie, bo uspokajam się gdy mogę sobie pograć i pośpiewać i wszystko to robić nieprofesjonalnie. No i czasem na kazoo, ale tu żadnych zdolności wykazywać nie trzeba:D Mam też bębenek, ale to amatorka i kilka razy grałam na ukulele:)

10. (pytanie jako rachunek sumienia) Ile kosmetyków średnio kupujesz w tygodniu?

Raczej 0. U mnie zakup kosmetyku to święto prawie takie jak urodziny:D

11. Wolisz robić zakupy stacjonarnie czy w internecie?

Stacjonarnie jeśli mam okazję.


Ok, to chyba na tyle. Już nie będę nic dodawać, bo Ci którym udało się dobrnąć do końca zapewne mają mnie już dość:D


Chętnych serdecznie zapraszam do zmierzenia się z moimi pytaniami:

1. Gdybyś mógł/mogła być pierwiastkiem to o jakim symbolu i dlaczego?
2. Twoje ulubione obcojęzyczne słowo to...?
3. Czy jest jakaś sztuka teatralna, która zrobiła na Tobie ogromne wrażenie? Dlaczego?
4. Gdzie według Ciebie jest granica szaleństwa?
5. Twój ulubiony taniec?
6. Jaki zawód miałby Twój zwierzak jeśli mógłby się spełniać zawodowo wedle planów, które mu ułożysz?
7. Twój wymarzony prezent pod choinkę to...?
8. Posty o czym najbardziej męczą Cię na innych blogach?
9. DIY czy zakupy w sklepie?
10. Wiersz, który będziesz pamiętała zawsze to...?

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi!:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)