poniedziałek, 15 grudnia 2014

Niedziela dla włosów - nareszcie nawilżenie

Witajcie!

Wiem, że mnie tu mało, ale nie mam warunków by być częściej. Póki co są ważniejsze rzeczy, ale wracając do przyjemności dorwałam w końcu SERICAL czyli w moim świecie Kallosa i musiałam go konieczne wykorzystać w niedzieli dla włosów. Dawno nie było mi tak przyjemnie pewnie nakładać na włosy niedzielną maskę:D Sprawdzone produkty to jednak nieoceniony komfort.

Co zrobiłam?

mycie: Isana z mocznikiem

odżywianie: SERICAL Crema Al Latte + kapsułka witaminy E

Efekty:


Mam dziś powiedzmy taki oficjalny dzień, więc ciągle musiałam być w kucyku, stąd ślad po gumce. Końce od ograniczenia przez fryzurę również zaczęły się wywijać. Ostatecznie, gdyby były proste to powiedziałabym, że moje włosy są dziś idealne! Takiego nawilżenia nie zauważyłam od bardzo dawna, mimo regularnego używania i Biovaxa dla włosów suchych i zniszczonych czy oleju kokosowego. Serical robi z moimi włosami cuda, a w połączeniu z witaminą E to moja naprawdę ulubiona maseczka. Dodatkowo są bardzo miękkie i nawet teraz (po ostatnich maskach były miękkie tylko gdy wysychały, a potem już całkowicie nie). Wyraźnie czuć, że są wygładzone i zadowolone.

A teraz relaksujcie się ze mną przy Hansie...
(to chyba jedyne reggae jakie jestem w stanie przeżyć:D)


Jak żyjecie Wy i Wasze włosy?:)


16 komentarzy:

  1. Piękne wlosy, dąze wlasnie do takiej dlugosci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno wieeeeelkie WOOOOOOOOOOW :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno tu nie byłam, i czy mi się wydaje, czy wygląd bloga się zmienił? Muszę przyznać, że niestety nie jest zbyt przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest spowrotem taki jak był :) ten nowy wygląd ktory zastałam wczoraj rzeczywiście był nieprzejrzysty, zostaw taki jak jest nic nie trzeba ulepszać :) zresztą nawet same zdjęcia twoich włosów by wystarczyły, oj kiedy ja osiągnę taką długość ja się pytam ;/ pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Aa, to dobrze. Ja całkiem nic nie zmieniałam więc może to jakoś samo chwilowo:D co do włosów to spokojnie, wiara, siła, męstwo to nasze zwycięstwo! Cierpliwość będzie zlotym lekiem dla mnie też, bo dłuższe chceee. Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. ahh piekne masz te włosy! a reggea jest jednym z najlepszych gatunków muzycznych!! "." :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dopieszczone ! Widać że taka pielęgnacja Twoim włosom zdecydowanie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak Twoje włosy potrafią mnie zaskoczyć...
    Są już ideałem ideałów :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam Twój blog za wartościowy i dlatego nominowałam Cię do zabawy, zapraszam :) http://oversomnia.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcieram w skore glowy wcierke z alkoholem i tak sie zastanawiam czy to nie niszczy mi tych kilku pierwszych cenrymetrow wlosow? Bo wiadomo ze jak wcieram to czesc wlosow najblizej glowy tez sa pokryte ta wcierka. Co o tym sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej, myślę że włosy tuż przy skórze głowy są w najlepszym stanie, bo praktycznie nie ma możliwości by je niszczyć więc wcierana przez jakiś okres czasu odzywka z alkoholem Nie powinna zrobić nic złego. Problemem mogłaby być wrażliwa skóra głowy, ale w kwestii włosów moim zdaniem nie ma zadnego zagrożenia, bo mimo wszystko włosy tuż przy głowie to przecież obszar gdzie skóra naturalnie je nawilza sebum i jedynym problemem tak jak mówię, mogłoby być przyspieszone przetluszczanie w celu intensywniejszego nawilzenia skóry głowy, przy czym korzystają także włosy na długości najbliżej niej położone. Pozdrawiam, bez sennosc:)

      Usuń
  9. Jakie piękne, proste i dłuuuugie włosy :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawialam sie wlasnie nad latte bo poszukuje lekkiej odzywki na codzien, a ta nie ma silikonow, mysisz ze na codzien moglaby obciazac wlosy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)