poniedziałek, 17 listopada 2014

Niedziela dla włosów

Witajcie!

Przybywam z krainy wiedzy z kolejną niedzielą dla włosów! Czasu jest tak mało, a dni wypchane po framugi, ale ale... Ale ostatnio przydarzył mi się super eksperyment, który na nowo napełnił mnie optymizmem i chęciami do pseudonaukowego życia. Serdecznie zapraszam Was już w środę na cały wpis poświęcony czemuś co zwróciło mi wiarę w naturalną pielęgnacją! Tymczasem skupmy się na niedzieli:))

Co zrobiłam?

mycie: Babydream

maska: Garnier Oleo Repair + olej kokosowy + olej makadamia 

Efekty:


Wybaczcie mi to zdjęcie, ale nadal ciągle nosze warkocze, a moje włosy zaraz po ich rozpleceniu muszą mieć czas na rekonwalescencję, którego ja im nie mogę dać. Po masce włosy są nawilżone (olejki), jednak jak widać podatne na latanie i nawilżone tylko do pewnego stopnia, bo po warkoczu czy koku w ogóle nie współpracują. Szczerze mówiąc wzięłam Oleo Repair na bazę maski, bo zużywam zalegające odżywki, a ta na moich włosach działa bardzo słabo, więc padło na nią. Dzięki niej potwierdziło się moje przypuszczenie, że moje włosy po kosmetykach z alkoholem izopropylowym wyglądają gorzej niż bez nich. W tym wszystkiem potwierdzeniem był plus z posiadania leniwego Tarzana (wpycham mu zawsze jakieś odżywki, które mogły by mu pomóc okiełznać loki. Jakiś rok temu (!) dałam mu Garnier AiK jeszcze ze starym składem, bez tego alkoholu i ostatnio jak użyłam sama nienaruszonego kosmetyku (:D) to czułam na włosach pozytywny efekt, co przy nowej wersji AiK czy innych odżywkach z tym alkoholem nigdy nie występuje).

A jak Wasza niedziela dla włosów?:))

9 komentarzy:

  1. Wow, zazdroszczę niesamowitych włosów! Mimo że są tak długie, to nadal piękne i nie oklapnięte. Marzenie. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier AiK... nie zastąpiona! :) Chyba ją sobie sprezentuję niedługo! :D

    Włosy jak zwykle przepiękne! U mnie dziś włosy proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja też ciągle wciskam chłopakowi odżywki do włosów żeby jego loki jakoś wyglądały. Na szczęście ich używa. I dzięki temu mogę trochę się podszkolić w kwestii pielęgnacji włosów kręconych :D

    A twoje włosy jak zwykle pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jednak opłaca się dokładnie czytać składy. Mając taką wiedzę jak Ty, porównując i sprawdzając wszystko na włosach, można w końcu dojść do perfekcji i wykluczyć to, co szkodzi włosom. Super, że to Ci się udało :) A włosy takie powarkoczowo-pofalowane bardzo mi się podobają :) I i tak widać ich dobre nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam zdania, co do wpływu tego alkoholu na moje włosy. Chociaż szczerze przyznam, że po dość długim nieużywaniu Garniera AiK, ostatnio włosy były tą odżywką zachwycone. :)
    Włosy piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie zaczełam testować nową odzywke z Garniera z olejkiem arganowym :) Póki co mam pozytywne zdanie na jej temat
    Cudowne włosy <3 Pięknie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite włosy, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie błyszczą :) oleje Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)