poniedziałek, 22 września 2014

Niedziela dla włosów - mega wygładzenie!

Witajcie!

Ostatnio wprowadziłam w pielęgnację pewną zmianę, o której w tym tygodniu będziecie mogły więcej przeczytać:) Póki co jednak skupmy się na niedzieli dla włosów:)

Co zrobiłam?


odżywianie: Serical Crema al Latte czyli mój kallos + trochę biovaxa dla włosów suchych i zniszczonych + 4 krople oleju z kiełków pszenicy + kropla kwasu hialuronowego 1,5% + 4 krople hydrolizowanej keratyny

Efekt:


Włosy oczywiście żyją własnym życiem:D Kształt...

~~ półgodzinna przerwa na głaskanie spragnionego pieszczot kota~~

Uff. Więc kształt jak zwykle z każdej strony wygląda inaczej. Maseczka świetnie nawilżyła i dociążyła włosy. Są jedwabiste w dotyku i bardzo miękkie. Odgniecenia to efekt mojego spania w rozpuszczonych włosach. Wybaczcie, że nie pokazuję ładniejszego zdjęcia, ale to robiłam rano a potem cały dzień śmigałam w warkocz. Fale jednak po całym dniu złagodniały i wyglądały tak:



A jak Wasze włosy po niedzielnej pielęgnacji?:))

PS: Zaraz lux!!!:)

14 komentarzy:

  1. Są prześliczne, marzę o takiej długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wygładzenie idealne. :)
    Ja dopiero dzisiaj zrobiłam "niedzielę", wyszło nawet fajnie. Chociaż ostatnio po prostu ogólnie jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Uwielbiam takie gładkie, delikatne włosy. A półproduktów poza gliceryną jeszcze nie stosowałam. Musze kiedyś zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę piękne włosy!

    Moje w niedzielę były zaniedbane, powaliła mnie choroba. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalona przez chorobę, brak niedzielnej pielęgnacji :<
    Twoje są takie długie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknię już za hydrolizowaną keratyną... muszę ją ponownie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale gładkie, woooow *.*
    Ja swoje pohennowałam w sobotę więc na razie wyglądają nijako :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czesto ostatnio uzywalas oleju z kielkow pszenicy, ze wlasnie trafil do mojego zamowienia i bedzie u mnie pojutrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta długość <3
    Mi tym razem niedziela nie wyszła, przesadziłam z ilością i za bardzo obciążyłam włosy :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym tygodniu? To znaczy którym? Tym-tygodniu-za-miesiąc? :D Żyjesz tam?
    Masz piękną długość, pomyśleć, jak teraz moje włosy wydają mi się krótkie - przy obiążeniu najdłuższe kosmyki sięgają początku spodni, a gdy je przerzucam do przodu, po "naciągnięciu" ledwo zakrywają pępek. Ale zazwyczaj włosy mam sfalowane, więc tego nie widać. Też używam maski mlecznej i jest bardzo dobra, ładnie nabłyszcza. :D Próbowałaś kiedyś peelingować skalp manną? Czytałam, że robi się tak na twarz, więc nie zaszkodzi, ale może się nie wypłukać czy co. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cież piernicze, jakie włosiska cudowne. :D Takich długich bym nie chciała, bo by mnie optycznie skróciło wzrostowo, ale o takim kolorku marzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne włoski ale może podcinaj końcówki bo nie są równe ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)