poniedziałek, 15 września 2014

Niedziela dla włosów [1047394381]

Witajcie!

W końcu mogę przyjść z nowym włosowym wpisem! Choć ostatnio mam dużo ważniejsze sprawy niż pielęgnacja, więc ograniczam ją do minimum (tzn mojego minimum:D) czyli rezygnuję z maski co mycie na rzecz odżywki z olejkiem na kilka minut. Tak też doszłam do etapu, gdy przez cały tydzień włosy były na drugim planie i w niedzielę miały dostać coś super. Jeśli jesteście ciekawe czy się udało, zapraszam!:)

Co zrobiłam?

mycie: Babydream + soda

odżywianie: Biovax dla włosów suchych i zniszczonych + Garnier Goodbye Damage + kropla kwasu hialuronowego + ok.10 kropli oleju z kiełków pszenicy (moje włosy ostatnio tylko ten olej tolerują) + pół łyżki kakao + 5 kropli kolagenu i elastyny

płukanka: z octu jabłkowego

Efekty:

Tak wyglądały rano. Ostatnio ciągle mam je związane, więc wolałam zrobić zdjęcie, gdy były i tak w miarę proste jak na ich możliwości.bardzo gładkie, nawilżone, miękkie, dociążone. Czyli wszystko to co zawsze. Jedyna różnica to kosmiczny zapach! Garnier Goodbye Damage jest tego powodem i teraz gdy tylko rozpuszczę włosy i je dotykam to wokół mnie wszędzie roznosi się ta woń. Mam nadzieję, że to wyjdzie mi tylko na plus i może ktoś uzna, że byłabym idealnym pracownikiem na stanowisku ŻYWY ODŚWIEŻACZ POWIETRZA:)

Szczerze mówiąc mam ostatnio tak dobraną pielęgnację, że nawet nie ma ochoty nic zmieniać, bo włosy wyglądają dobrze po każdej kombinacji złożonej ze stałych produktów. Jedyne co zamierzam zmienić to wprowadzić więcej olejowania, ale to wtedy, gdy dadzą zielone światło olejkom.
A ogólnie ze względu na zaczynającą się jesień staram się maksymalnie je nawilżać i chronić przed zamkami w kurtkach, bluzach i głównie w kostce. Póki co idzie dobrze, więc oby tak dalej!

A jak Wasza niedziela?:))

29 komentarzy:

  1. Przepiękne! :DD Widać, że włosy zadowolone! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jak zwykle, w końcu muszą być z czegoś zadowolone po obrażalskich wakacjach:D

      Usuń
  2. Jak zawsze Twoje włosy wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci tych pięknych włosów :D

    A zamki to największa zmora końcówek... Szkoda, że niedługo nie będzie można chodzić bez bluzy... Moje włosy się wpychają w zamek nawet kiedy są związane - po prostu wyczuwają chwilę, kiedy zapinam bluzę/kurtkę i spadają o . O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mam dokładnie to samo zdanie w kwestii końcówek. Dlatego ostatnio ciągle mam koka, bo nie wytrzymuje jak mi się ciągle wplątują w zamek od kurtki, a do tego codziennie noszę plecak z metalowymi elementami i to po prostu ulubione miejsca wplątywania się włosów:D tragediaa. Oprócz koka nie mam innego pomysłu na jesień/zimę, bo warkocz i tak wpada w zamek, a rozpuszczone to istne samobójstwo. Choć też czasem się chce już te włosy uwolnić..:D Same rozterki...:D

      Usuń
  4. Musze sobie kupić tego Garniera chociażby dla zapachu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj:D Choć mnie rano ten zapach aż dusił:D

      Usuń
  5. Na pewno zrobisz kariere jako odswiezacz! :DD zawsze mnie zachwyca jakie ty masz dlugie i geste wlosy, tak z ciekawosci, mierzylas ich obwod w kucyku? Jak wygladaja super po kazdym zestawie, to nic tylko sie cieszyc! :) Owocnej dalszej pielegnacji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie:D W końcu wiem co chcę robić w życiu:D Obwód to ok.8 cm:)

      Usuń
  6. Włosięta wyglądają fantastycznie :)
    Bardzo lubię tego biovaxa swoją drogą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja też go bardzo lubię, choć jak stosuję go zbyt często to efekty są dużo słabsze i to jest jego jedyny minus jak dla mnie. Ale to z drugiej strony sama przyjemność, bo daje tylko okazje do tego by kombinować nad maskami z innych składników:D

      Usuń
  7. piękne włosy, chyba się powtórzę, ale- mega zazdro :D nie wiem kiedy ( i czy w ogóle) dojdę kiedykolwiek do takiej długości włosów, które są tak zdrowe i pięknie lśniące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie obrażam się za takie powtórzenia:D Na pewno Ci się uda:) Moje nie są idealne - mam wiele rozdwojeń na środku długości, ale nic z tym nie mogę zrobić oprócz strzępienia końcówek, więc zostawiam i jest tak jak ze wszystkim, że pozostawione w spokoju czasem wygląda samo z siebie lepiej niż gdy się bardzo staram:D

      Usuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! ;) Zapraszam do zabawy.
    http://wlosovelove.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, juz zerknelam, dzieki za nominacje:)) na dniach postaram się dodac posta z odp

      Usuń
  9. Zdradź sekret ile zapuszczałaś takie długie włosy, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to i tak bieda, bo miałam jeszcze dłuższe w wakacje, ale konce były już trochę suche więc odeszły. 3 lata to trwało:)

      Usuń
  10. Wspaniałe włosy marzą mi się takie długie, piękne i zdrowe, ja się obecnie zmagam z wypadaniem, zaczęłam kuracje kerium plus olej z korzenia łopianu, mam nadzieję że uda się zredukować wypadanie ;) A Babydream również stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i na pewno się uda:) Też mam ostatnio problemy z wypadaniem i aktualnie testuje pokrzywe

      Usuń
  11. Przepiękne włosy! Widać jak bardzo o nie dbasz;-) zazdroscze, bo moje w ogole wdzecznisci mi nie okazuja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) bez obaw, u mnie też nie zawsze kończy się dobrze:D

      Usuń
  12. zazdroszczę Twoim włosom długości, połysku, i w ogóle wszystkiego!
    ...
    ale może za kilka lat Cię dogonie, przynajmniej długością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) uda się mieć milion razy lepsze niż moje:))

      Usuń
  13. Masz idealne włosy... długość, gęstość, kolor, połysk...!!! :D i bardzo urocze zdjęcie na górze :) :) Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę miłego czytania:)) pozdrawiam również, bez sennosc

      Usuń
  14. Jesteś wyjątkową kobietą. Jako jedyna na 10 milionów, jesteś zadowolona i nie chcesz niczego zmieniać:D
    Moje włosy też kochają olejek z kiełków pszenicy. Nawet nie chcę próbować żadnego innego
    Abrakadabra

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowne włosy ;) marzę o takiej długości..

    zapraszam do mnie emissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)