piątek, 5 września 2014

Aktualizacja włosów - sierpień 2014

Witajcie!

Już co prawda wrzesień, ale sierpień tak obfitował w posty, że aktualizację postanowiłam dodać później:) Zapraszam!

Czego używałam?

szampony: Babydream, domowe cuda z akcji Tydzień Bez Kosmetyków, YEGO

odżywki: Garnier Oleo Repair, DEBA, Isana Professional Oil Care

maski: Serical Crema al Latte, Biovax do włosów suchych i zniszczonych

Produkty dodatkowe: soda, jogurt naturalny, kwas hialuronowy 1%, olej arganowy, olej z kiełków pszenicy, olej sezamowy, olej makadamia, jajko, skrobia ziemniaczana, mąka kukurydziana,ocet jabłkowy, siemię lniane, sól EPSOM

Włosy na dzień dzisiejszy:



Włosy tu są akurat kosmicznie lśniące po eksperymentalnej masce. W sierpniu po podcięciu prezentowały się bardzo dobrze. Poziom nawilżenia udało mi się utrzymać dzięki stosowaniu masek co mycie. To już kolejny miesiąc kiedy po każdym myciu nakładam jakąś maskę na około godzinę i już tak przywykłam, że ciężko mi nałożyć tylko odżywkę na chwilę i nie mieć potem obaw o efekty. Jak mogłam tak żyć wcześniej?:D Ogólnie uznaję to za fajny sposób na zrelaksowanie się (przynajmniej mnie relaksuje układanie składników, z których przyrządzę sobie mikstury:))

Skalp wytrzymał mój tydzień nie domyć domowymi szamponami, teraz też jestem w trakcie kolejnego eksperymentu i również ma się dobrze. Niedługo Wam o nim opowiem, bo póki co czekam na większą bazę plusów.

Sierpień ogólnie był tysiąc razy lżejszy niż lipiec dla moich włosów pod względem przesuszania. Żadnego poważniejszego braku nawilżenia nie zauważyłam, więc jestem zadowolona. Póki co największy problem to zniszczenia gdzieś 4cm od końcówek i w górę, których nie chcę pozbywać się znów strzępiąc końce. Pielęgnacja jest na tyle bogata, że będą jak tylko najbardziej możliwe nawilżone, a z czasem odejdą w towarzystwie nożyczek, gdy będę podcinać końcówki.

Długość włosów w lipcu: 80

Długość włosów w sierpniu: 76,5 cm (na początku sierpnia podcięłam 5 cm, więc miały wtedy 75cm)

A jak Wam włosowo minął sierpień?:)


Jeśli nie widziałyście to zapraszam na ciekawsze posty z sierpnia:

PS: Właśnie sobie przypomniałam, że to kolejna aktualizacja bez udziału mojego dreada. On nadal żyje, ma się lepiej niż ja, nie musicie się o niego martwić:D

13 komentarzy:

  1. Jakie wygładzone i jak pieknie lśnią :) Ahh chciało by się mieć takie włosy, niestety mam 1/3 Twojej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jaki masz obwod kucyka? bardzo zalezy mi na odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej maski, bo rzeczywiscie siępo niej cudownie lśnią!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne masz włosy! a jak pięknie błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukradłabym je gdybym mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie lśniące i wygładzone! Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy i chyba jeszcze tak nie lśniły,niesamowity blask:)

    OdpowiedzUsuń
  8. siedzę i patrzę na Twoje włosy...jakie zdrowe !!! p.s. świetne zdjęcie w tle ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)