niedziela, 3 sierpnia 2014

Niedziela dla włosów - AMBITNIE

Witajcie!

Długi czas moje włosy nie miały już naprawdę całego dnia dla siebie. Postanowiłam w końcu się im odwdzięczyć:)

Co zrobiłam?

olej: arganowy + sezamowy na ok. 12h

mycie: Babydream (nie oczyszczałam ich mocniej, bo robiłam to w poprzednim myciu)

odżywianie:
  • SKALP: żel lniany + kakao
  • DŁUGOŚĆ: maska jabłkowa 
odżywka: ISANA  dla włosów kręconych

płukanka: lniana

Efekt:

z lampą (zaraz po umyciu, dlatego końcówki są jeszcze lekko mokre, przez co pogrupowane):


a w świetle dziennym:




i jeszcze wersja alternatywna, dla zagubionych i obłąkanych jak autor, stworzona przez mojego chłopaka:


Co do włosów są zdrowe, odżywione i mięciutkie. Są maksymalnie wygładzone przez co genialnie lśnią! Zapach na szczęście się na nich nie utrzymał:)
Przy kolejnym myciu planuję podciąć ok.3-5cm w celu nadania kształtu końcówkom, bo przez moje nożyczkowe szaleństwa, mimo, że są zdrowe, nie wyglądają już tak korzystnie. Mimo naprawdę dobrego stanu, ani trochę nie chcą współpracować przy zdjęciach:C Dodatkowo doszedł mi kolejny powód by zapuszczać włosy, więc przynajmniej na dwa miesiące mam motywację:)


A jak Wasza niedziela dla włosów?:))


40 komentarzy:

  1. Cudowne włosy jak zawsze! Także olejowałam włosy sezamem i trzymałam na noc. :) Planujesz nadać końcówki jakiś konkretny kształt? W U lub na prosto? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie przeczytałam Twojego posta, włączyłam znów swojego i tak myślałam chwilę, że coś mi się powtarza:D Moje końcówki niby są w U, ale chcę teraz jak są już długie trochę od tego odejść i iść w stronę prostych, ale całkiem równe też mi się nie podobają. Chciałabym bardzo delikatne U. Zresztą moja wola, a zdolności mojego "fryzjera" to dwie oddzielne sprawy...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale lśnią, pięknie :)
    Ja dziś olejowałam olejem sojowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz bardzo piękne ;) Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  5. One mają genialną strukturę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciu nad jeziorem wyglądają przecudnie! No i faktycznie, podcięcie sprawi, że będą się prezentować jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim przepięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie gładziutkie :) Wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu, idealne *_* ide sie zalamac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak one pięknie się błyszczą *.* wątpię, żebym na swoich kiedykolwiek uzyskała, aż taki efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnie zdjęcie - jestem zachwycona!:) Właśnie chciałam zapytać, czy nie planujesz wyrównać końców, a tu proszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają, ja marzę o takiej długości przy moich kręciołkach i o takim blasku <3
    Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jal cudnie się błyszczą! *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz takie zjawiskowe te włosy, jak marzenie! c: Ale jakoś szukam i szukam i nie znajduję nigdzie imienia, właścicielki tych pięknych włosów. :cc Jak masz na imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby imię proste, a niby zagadka
      Dla mojego czytelnika jest to teraz gratka
      Lecz dam podpowiedzi, o to już się nie bój
      Będzie to na pewno tego posta przebój!
      Imię jak niewiasta, co sceniczne miała
      Nazwisko jak jedno z kilku zachodnich zdrobnień imienia Stanisława!

      Powodzenia:D Czekam na odpowiedź! Przewiduję wskazówki:D

      Usuń
    2. Stanisława jest tu w formie odmienionej --> mam na myśli to imię w formie męskiej.

      Usuń
    3. Barbara? Albo Grażyna? c:

      Usuń
    4. nazywasz sie lidia??

      Usuń
    5. Łaską jestem, z łaski wstają
      blogerzy się nie poddają!

      Usuń
    6. ojjoj trudne masz imie do zgadniecia ;cc a moze Ania albo Ola? jakas podpowiedz??

      Usuń
    7. z ulubionym hansem,brak rymu przyjme w zadumie
      dziela nas tylko 3 litery (w sumie):))

      Usuń
    8. to moze zuzanna albo joanna, moze byc karola albo nikola?c;

      Usuń
    9. z ulubionym HANSEM,brak rymu przyjmę w zadumie
      dzielą nas już tylko 3 litery (w sumie!):))

      Usuń
    10. Może Hania?

      Usuń
    11. Hans jest wokalistą a może oliwia?

      Usuń
    12. Dziewczyny przed "oliwia",brawo!;))

      Usuń
  15. Jaki blask *.* cuuuudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie długie i piękne :) Tylko pozazdrościć, mam nadzieję, że i ja do takiej długości zdołam "wyhodować" włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. maska jabłkowa diy czy kupna? zdradzisz co to za cudo? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. to najdluzsze wlosy jakie ostatnio widzialam! Uwazam ze i tak sa mega dlugie, ale i tak zycze ci postepow w zapuszczaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno się przydadzą:))

      Usuń
  19. Isana do włosów kręconych, czyli która? Nie chciałam pytać i szukałam sama, ale padłam w boju i pokornie proszę o obrazek lub całą nazwę. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, racja. nie napisałam. po sprawdzeniu widzę, że jednak nie do kręconych, a do farbowanych (mam naturalny kolor - chłopak kupował odżywkę:D) Isana Professional Color Spulung. Ogólnie miałam już wersję OIL CARE i do loków i z olejkiem arganowym i razem z tą teraz wydają mi się w działaniu takie same - wygładzają włosy, więc nie zwracam już uwagi na rodzaj. Są super do OMO, czy jako ostatni krok w pielęgnacji, ale ogólnie nie nawilżają włosów tak jak wiele innych, lepszych.Bez senność

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)