czwartek, 7 sierpnia 2014

Lżejsza o kilka cm - efekty podcięcia:)

Witajcie!

Tak jak zapowiadałam, w końcu podcięłam końcówki o 5cm. Nareszcie są mięciutkie i gładkie. Niestety dalej żyją własnym życiem, które nie zawsze jest mi na rękę.

Efekt:



Końce straaszliwie podwijają się do góry. Obecna długość moich włosów to ok. 75cm od czubka głowy. Straciłam 5 cm. Na tę chwilę końcówki są leciutkie i bardzo zdrowe. Jak po każdym podcięciu jestem gotowa do walki, dlatego przygotowałam sobie mały plan nawilżająco - przyspieszający porost:) Włosy mają teraz kształt delikatniejszego U i szczerze mówiąc ich obecna długość jest chyba naprawdę idealną, bo wcześniejsza była już momentami bardzo uciążliwa. Co nie oznacza, że się poddaję w walce o dłuższe włosy!:))

PS: Z racji tego, że Michasia jest wierną fanką naszej powieści, wraz z Riczardo szykujemy dla niej prezent!

23 komentarze:

  1. Wcześniej wywijały się na lewo, teraz do góry :D Ale wyglądają na cudownie miękkie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety obawiam się, że będą się wywijać już zawsze:D Chyba, że zastosuję terapię ciężarkową:D

      Usuń
  2. Według mnie bardzo na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne i zdrowe włosy. Kolor też jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudowne.<3 też obcięłam jakieś 5 cm :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten stan po ścięciu włosów, są takie lekkie, cudownie 'tańczą' na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak:D chociaż moje końce tańczą i gdy są zniszczone i gdy zdrowe...:D

      Usuń
  6. Ja podcinalam w niedziele :D ahh po ścięciu: łaaaaaaaaaaał, to ja mam takie miekkie wlosy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałabym mieć takie długie, żeby móc je obciąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to racja/ Mi się na szczęście udało, że miałam taką długość, że nawet po obcięciu są nadal długie i różnica jest niewielka:)

      Usuń
  8. Bardzo korzystnie wyszłaś na tym podcięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te uroczo wywijające się końcówki :D
    Szał! Ja już tu w drgawkach czekam na 3 część!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają o niebo lepiej, chyba jak każde po podcięciu <3 Śmiało możesz iść na jakiś casting do reklamy odżywki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądają :D Tak ciężej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz wyglądają duuuużo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Moje końcówki jak na razie każda w inną stronę :D, ale tylko ze 2 cm z rozjaśniania zostało, cieniowania troszkę więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są piękne i bardzo długie! :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ladne .___.
    Zazdroszcze dlugosci :-(
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz mają idealną długość! Chcęęę taką chcęę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. co ty masz na glowie? sprzedajesz moze wlosy na centymetry, potrzebuje tak z 10 :D

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)