niedziela, 13 lipca 2014

PILNE!!!

UWAGA!


Szok w wielkopolskiej szumnie nazwanej stolicą muzyki rockowej, miejscowości Jarocin! Jeżeli wybrało się tam Twoje dziecko, czytaj uważnie dalej! Być może dowiesz się dlaczego nie odbiera Twoich telefonów.

Około godziny 22:30, w czasie koncertu zespołu Luxtorpeda, zdarzyła się niespotkana dotąd wcześniej sytuacja. Wśród bawiących się uczestników festiwalu, jedna z dziewcząt spowodowała powstanie gigantycznego kokonu, przez co zespół przeniósł swój koncert na inny dzień.

- To naprawdę bardzo dziwna sytuacja - skomentował dla naszej telewizji jeden ze strażaków, Antoni Krzyk - Myślę, że nie była świadoma tego, jakie ma możliwości. Wyglądała na dobrą dziewczynę, ale teraz takie czasy, że nic nie wiadomo...

Tym pesymistycznym akcentem strażak zaintrygował jednego z lokalnych dziennikarzy. W końcu dowiedział się szczegółów sytuacji, jaka rozpoczęła całe to zamieszanie. Oto co powiedział naszemu redakcyjnemu koledze, Walerianowi (dla bezpieczeństwa udostępniamy Państwu tylko najbardziej istotne fragmenty):

[...] no i poszedłem do lasu. Patrzę, patrzę, a tam naprawdę leżał ten Andrzej, co pamiętasz, wczoraj był z nami wieczorem [...] On powiedział, że ta dziewczyna myła włosy w jakimś leśnym źródełku i że źle trafiła, bo to jedno z najbardziej bogatych w pierwiastki źródeł wody w Polsce i przez wysoką zawartość cynku, selenu i czegoś tam, w jej organizmie zaszły zmiany. Zakodował sobie, że włosy muszą być ciągle produkowane. Jak to skąd on to wie?!?! Jego babka przeżyła kiedyś to samo! [...]Wszystko polega na tym by zamoczyć głowę w tej wodzie, a potem w ciągu dnia wykonywać ruch "zarzucania" jej do przodu, co jest zwyczajem na tego typu koncertach. Włosy wówczas wydłużają się o 10cm przy jednym zarzuceniu. Przelicz sobie ile takich ruchów wykonała w trakcie jednej piosenki i teraz oblicz jej długość włosów, jeśli na początku było to ok.80 cm! [...]

Jak wiemy z dodatkowych informacji, dziewczynę jako pierwszą ewakuowano do szpitala, w celu badań kontrolnych na zawartość pierwiastków. Tylko z nami porozmawiała i opowiedziała o tej sytuacji!

- No.. ja sama nie wiem... 

- Czyli zamoczyłaś tam głowę i włosy w błyskawicznym tempie rosły?

- A to będzie w telewizji?

- Tak. Cała Polska żyje tą historią. Być może zmienisz dotychczasową wiedzę biologiczną na temat włosów! Mów prędzej, bo strażacy idą w naszym kierunku!

- Jak w telewizji to zapraszam na mojego bloga www.cotymasznaglowie.blogspot.com!

- Cholerni blogerzy!!!!!!!!!

Niestety nie udało nam się uzyskać więcej informacji. Po sprawdzeniu adresu, przypuszczamy, że dziewczyna ta zażywa środki odurzające od dłuższego czasu. Na szczęście powiadomiliśmy już policję oraz zarządcę witryny, dzięki czemu nikomu nie zagraża już niebezpieczeństwo.

OD LUDZI DLA LUDZI- TELEWIZJA WOW


A tak na serio,

Czy będzie można zobaczyć na żywo włosy którejś z Was na Jarocinie?:))


9 komentarzy:

  1. Chciałabym... nie mam gdzie zdematerializować dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mieszkam obok Jarocina :) ale się nie wybieram, bo to raczej nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, moje plany wakacyjne ułożyły się trochę inaczej niż miały i między Rockiem na Bagnie a Woodstockiem muszę zrobić sobie wolne od festiwali...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Jarocin nie jadę, mimo że bardzo ale to bardzo bym chciała :( Ale niestety nie mam aż tyle pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jechać, ale okazało się, że nie mam z kim - towarzysz podróży jedzie w tym czasie gdzie indziej. :") Ale na pewno pojawię się w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam cię jeszcze zapytać, czy zechciałabyś zrobić posta o męskich włosach, i to nie w tym zwyczajnym znaczeniu (chociaż to nadal włosy), a o brodach? Podobają ci się? :) Myślę, że to ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meeeeeeeega mi się podobają, chociaż mój chłopak się z tego nie cieszy;D Chętnie się podejmę:))))

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)