niedziela, 6 lipca 2014

Niedziela dla włosów - zdjęcia!!

Witajcie!

Jak gorąco!!! Ze względu na wyjazd nie ma mnie ostatnio na blogu, ale w tym tygodniu posty będą dodawały się normalnie:) Póki co bez senność włóczy się po świecie i szuka panaceum.
 
 
Co zrobiłam?
 
 
mycie: Babydream

maska: Crema al Latte (na 3 minuty, tak jak polecają)
 

Efekty:


Wybaczcie telefonową jakość, ale póki co nie mam innych warunków:) Włosy wyglądają jak zwykle chociaż są już (tak jak ja) baaardzo zmęczone słońcem. Wywijanie zawdzięczam kucykowi/kokom/warkoczom i wszystkiemu co robię, by choć na chwilę nie czuć na ramionach włosów...

Maskę nakładałam na 3 minuty, tak jak zalecają na opakowaniu. Moje wrażenia? Nie ma szans, żebym nakładała ją tak normalnie:D Efekty są bardzo słabe w porównaniu z trzymaniem jej ok. godziny i podgrzewaniu. Mi dziś akurat zależało tylko na jakimkolwiek nawilżeniu, dlatego i tak jestem zadowolona, że ją zabrałam.

Kończąc, mogę Wam jeszcze pokazać zdjęcia z ostatnio podbitego przez bez senność miasta, Opola:

 


Aaa i w gwoli ścisłości - wakacje nie oznaczają końca naturalnej pielęgnacji! Wręcz przeciwnie. Piękne i liczne fontanny w Opolu szczerze zachęcały by do nich wskoczyć i się popluskać. Ja niezbyt przepadam za takimi kąpielami, ale moje włosy, jak już wiecie, przeciwnie, dlatego i tam skorzystałam z dobroci natury!

Miłych wakacji!!!

A jak Wasza niedziela?:))

 

26 komentarzy:

  1. ta długość włosów jest powalająca! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy lajk ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy bardzo fajne, ale wyglądałyby 100 razy lepiej, gdybyś podcięła te jaśniejsze, suche końce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięcie planuję gdy wrócę z wakacji, ale ogólnie nie są tak jasne jak tam. Dbam o to, by nie być blondynką:D

      Usuń
    2. A jak duże cięcie zaplanowałaś?

      Usuń
    3. max 3cm, jeśli będą mocniej przesuszone, bo planuję duże olejowania. Ogólnie to tylko zdjęcia i wiem, że to jedyne źródło, z którego wiecie jak mniej więcej wyglądają moje włosy, ale jeśli miałabym Wam pokazywać jak wyglądają sekunda po sekundzie, to dopiero wtedy widziałybyście prawdziwe kolory:D Te zdjęcia w poście robiłam w różnych miejscach, przy słońcu, przy czym każde kolejne były z ciemniejszymi końcami, a np. jaśniejszą, brzydką ułożoną długością na środku, więc wiadomo, że wolę dodać jaśniejsze niż znów rozgardiasz,:D Także to tylko orientacyjne portrety moich włosów-tajnych agentów. mam nadzieję, że kolejne będą bardziej oddające rzeczywistość:D

      Usuń
  4. Myjesz włosy w każdym zbiorniku wodnym, który napotkasz na swojej drodze? :D
    Uwielbiam włosy na drugim zdjęciu, taki artystyczny nieład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się tam bardzo podobają:)) Co do zbiorników to obowiązkowo i ogólnie cieszę się, że nie jeżdżę w miejsca gdzie są ogromne wodospady, bo działalność bloga byłaby zapewne po takim wyjeździe zawieszona na zawsze:D

      Usuń
  5. Ja używam Crema al Latte na 20 minut, wtedy działa najlepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że to wiesz, bo ja np. zawsze nakładam albo na chwilkę albo na 45-60min przez co nie wiem jak produkt działa w optymalnym czasie ok.20-30 a mogłabym go oszczędzić jeślibym odkryła że działa dobrze.

      Usuń
  6. Drugie zdjęcie szczerze mnie powaliło, włosy wyglądają na nim genialnie ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podoba. Ogólnie w końcu jakieś ładne, a nie jak zwykle na tym blogu;D

      Usuń
  7. Zapuszczam wlosy *.* twoje sa swietnee ahh :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że osiągniesz wymarzoną długość:))

      Usuń
  8. Podziwiam długość Twoich włosów! :) Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Latem męczy, ale jak już można machnąć włosami, to jest baardzo miło gdy jest czym:D Mam nadzieję, że uda mi się wyhodować jeszcze dłuższe:))

      Usuń
  9. Gdzie fontanna, albo inne źródełko, tam mokra głowa bez senności :D
    Moje też są już zmęczone Słońcem... nie potrafię funkcjonować latem z rozpuszczonymi. Zazdroszczę w tych momentach łysym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak:D Chyba, że to malutka kałuża. Wtedy bez senność oddaje się badaniom naukowym i podglądaniu euglen zielonych! Ja już wariuje w słońcu:C

      Usuń
  10. Masz moją wymarzoną długość włosów : ))
    Bardzo dziękuję za rady : ))
    Jakoś walczę z moimi drutami ; )
    Trzymaj się ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, trzymam kciuki za Twoje włosy. Na pewno uda Ci się osiągnąć wymarzoną długość, również ciepło pozdrawiam!:))

      Usuń
  11. Zawsze mnie śmieszą te Twoje wariactwa! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. artysta się ucieszył i dziękuje za słowa uznania!

      Usuń
  12. Jakbym wiedziała, że jesteś w Opolu to mogłybyśmy się spotkać :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie mówiłam chłopakowi, że chyba zajmujesz tamte okolice:D Jakbym była następnym razem i byś chciała, to dam znać, bo wyjazd był dość spontaniczny, więc może i powtórzymy:))

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)