wtorek, 1 lipca 2014

Naturalna pielęgnacja - JA NIE ZAPOMINAM! - aktualizacja cz.II.

Witajcie!

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią, przychodzę do Was z drugą częścią czerwcowej aktualizacji, która jednocześnie może być uznana za nawiązanie do postów z serii JA WAS NAUCZĘ!. Być może zdziwił Was nieco mój wczorajszy strój na zdjęciu. W tym poście dowiecie się dlaczego i po co byłam tak ubrana oraz skąd ta zielona sceneria. Zapraszam!

W gwoli wprowadzenia dla osób, które nie widziały poprzednich postów, chciałabym Was odesłać do ich przejrzenia:



Po zapoznaniu się z nimi, myślę, że nie będzie problemu z odbiorem filmów:)


Z moich kanadyjskich badań wynika, że internautów należy dzielić na dwie grupy, dlatego stworzyłam dwie osobne wersje filmów na dzisiejszego posta:

DLA OSÓB BEZ POCZUCIA HUMORU:
(polecam oglądanie bez powiększania okna:))

video



DLA OSÓB Z POCZUCIEM HUMORU:
(polecam oglądanie bez powiększania okna)

video

Przymknijcie oko na jakość, chodzi o fabułę!:D

Oprócz tego mam dla Was kilka zdjęć:








PS: Ciekawe kto uważa się za osobę bez poczucia humoru...:D 

Życzę Wam udanych wakacji i więcej uśmiechu!!!


12 komentarzy:

  1. Obejrzałam oba, ale wolę drugi filmik haha :D !
    Btw, gdzie takie piękne miejsca :O ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:D Niedaleko morza:))

      Usuń
  2. haha pozytywna wariatka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lądowanie na krzaku the best :D
    Masz podobny lasek do mojego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku myśleliśmy czy nie zrobić efektu przenikania przez krzaczek:D Czyli mieszkamy koło siebie..:D

      Usuń
  4. Haha, jesteś mega zwariowana!
    Ale długie włosy przeuroczo wyglądają na tych filmikach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah uwielbiam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy :) Filmik poprawia humor i wywołuje uśmiech na mojej twarzy! :D Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmiki nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Post z poczuciem humoru! :D Świetne włosy! :))

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)