środa, 30 lipca 2014

Aktualizacja włosów - lipiec 2014

Witajcie!

Ciężki dla moich włosów lipiec nareszcie się kończy. W tym czasie baardzo często były wręcz skazane na podpiekanie i mimo ochrony, której nie unikałam, końcówki gdzienigdzie były przesuszone. Po powrocie z Jarocina wycięłam wszystkie zniszczenia z całego miesiąca, a lekko podsuszone końce skróciłam o ok.1-2 cm, bo nie były rozdwojone. Szczerze mówiąc w taką pogodę moje włosy mi bardziej przeszkadzają niż cieszą, ale w chłodniejsze dni lub pory podeszczowe miło jest je rozpuścić i pozarzucać:D 

Jak wyglądają dziś?

Jakoś tak dziwnie padało światło na końce. Nie mam blond końcówek:D Zdjęcie klimatycznie - przy latrynie:))

aktualna długość najdłuższych pasemek: 80cm

Czego używałam przez lipiec?


szampon: BABYDREAM, Garnier jakiś tam - odkryłam, że mój skalp baardzo źle reaguje na szampony z silikonami, których nigdy nie używałam a dopiero teraz miałam okazję (podkradając innym..:D)

odżywki: DEBA, Garnier Goodbye Damage

maski: Crema al latte, biovax, różne domowe

oleje: kokosowy, arganowy (do zabezpieczania)

dodatki: kakao, gliceryna, siemię lniane, kawa


Najbardziej przykrym momentem w pielęgnacji włosów, było dla mnie w tym miesiącu odkrycie, że szampon może mieć ładny zapach! Po ciągłym używaniu Babydream byłam zachwycona świeżością i cytrusowością niektórych szamponów. Na szczęście okazało się, że wszystkie szampony ładnie pachnące sprawowały się beznadziejnie na skalpie i jedyne wspomnienie, które po nich zostawało to świąd skóry po ich użyciu:)


Tak naprawdę koncert Luxtorpedy za mną, więc już nie muszę dbać o włosy...:D


A jak Wasze włosy w lipcu?:))


13 komentarzy:

  1. O kurczę, jakie dłuuuuugie!!! Ja swoje obcięłam po maturach w maju i teraz sięgają za łopatki, a może nawet nie, ale nie żałuję, bo pozbyłam się resztek rozjaśniania i teraz mam włosy naturalne, o wiele lepsze kondycyjnie, a rosną szybko, więc z miesiąca na miesiąc będę się w nich czuła lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudowne i takie dłuuuugie! :)) Gapię się w monitor! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, jakie dłuuuuuuuuuuugie! I błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schowaj się z tą długością! :( piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy. Mnie z kolei po długiej przerwie od stosowania popularnych szamponów zaskoczyła wyjątkowa kondycja i objętość włosów.(np po Elseve arginine) .Wychodzi na to że Babydream itp choć pomagają w pielęgnacji włosów to równocześnie ukrywają ich potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmiesznie zawijają Ci się końcówki na lewą stronę :D Są piękne i takie długi! No i ten blask <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śmiesznie to dobre słowo:D One są obcięte w U, a już nieraz na zdjęciu wyglądają jak ścięte równo albo właśnie krzywo:D Dziękuję:))

      Usuń
  7. moje w końcu mają cudowne końcówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddałabyś połowę długości co?:P Piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotrwam do długości, którą mam w planach to chętnie oddam:D

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)