niedziela, 1 czerwca 2014

Niedziela dla włosów [13]

Witajcie!

Dzisiejsza niedziela była spędzona w większości poza domem, dlatego post dopiero teraz. Do rzeczy...

Co zrobiłam?

olej: z pestek winogron + lniany

mycie: babydream

odżywianie: DEBA

Efekt:


W końcu na zdjęciu mam proste włosy:D Ze względu na to, że niedzielę dla włosów piszę przeważnie zaraz po tym jak wyschną, to są powykręcane. Po całym dniu tak jak dziś są całkowicie proste, więc nareszcie udało mi się odwrócić klątwę niedzielnych fal!

Co do końcówek wyglądają troszkę sucho, ale musicie mi wierzyć, że nie są takie w dotyku. Gdy włosy wysychały byłam przerażona ich szorstkością, jednak gdy wyschły całkowicie, były gładkie i miękkie jak zawsze. Myślę, że są nawilżone, choć czuję, że moje końce w okresie letnim mogłyby pić wszystko cały czas!

Z nowości u mnie to w końcu kupiłam litrową krówkę, Kallosa, a wczoraj przedłużyłam dreada o 5 cm, dzięki czemu sięga mi do kości ogonowej i motywuje do zapuszczania włosów by mu dorównały:D

Aaaa, moje włosy pozdrawiają!



A jak Wam minęła niedziela?:))


PS: Nie mogę się nie podzielić, geniaaaaalne:



PS2: W tym tygodniu zapraszam Was na posty:
  • o mega przydatnym linku, jeśli chcecie się zawsze cieszyć zdrowymi i pięknymi włosami oraz skórą!
  • o tym co robić z włosami w nocy (duużo zdjęć!)
  • aktualizację majową

13 komentarzy:

  1. Ale masz już długie włosy! :O Już niedługo będą sięgać kolan! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzę z tego bloga i więcej nie wracam! Masz jeden z moich ulubionych typów włosów i jeszcze takie ładneee :c

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne :) mieszkasz nad morzem czy to wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie jest z wczoraj:) dziękuję:)))

      Usuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na długość Twoich włosów! Są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim zdjeciu mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest boskie!
    Dzisiaj rzeczywiście mega proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)) nareszcie się udało, bo nienawidzę tych malutkich fal:D

      Usuń
  7. Masz przepiękną długość włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)