piątek, 9 maja 2014

Olej z pestek winogron - pierwsze WOW!

Witajcie!

Ostatnio kończą mi się wszystkie maski i oleje (no dobra, mam jeszcze dwie maski i małe olejki, ale to takie mniej ulubione:D), więc kupiłam sobie coś potężnego, do czego już długi czas temu zachęciła mnie Katsumi z TEGO bloga. Ze względu na przystępną cenę i dużą ilość, zdecydowałam się na olej z pestek winogron

Wczoraj miałam do niego pierwsze podejście i stwierdziłam, że zaskoczył mnie tak miło, iż warto o tym tu wspomnieć:)

Co zrobiłam?

Łyżeczkę maski BIOVAX dla włosów suchych i zniszczonych (moja ulubiona, ale skończyła się właśnie wczoraj a wzbogacam ją, bo efekty przestały mnie tak zachwycać jak po jej działaniu solo) dodałam ok. pół łyżeczki (bałam się przeciążenia nowym olejem) oleju z pestek winogron. 
Całość zostawiłam na włosach od ucha w dół na ok. godzinę.

Efekty:


Jak widzicie żwirkowe fale długo się utrzymują:D A tak na serio, olej fantastycznie nawilżył moje włosy. Często zdarza się tak, że najlepsze efekty na włosach są po zmyciu maski, a potem z czasem znikają do kolejnego mycia. W tym wypadku włosy są ciągle super nawilżone, pięknie lśnią i się nie puszą ani nie elektryzują. Dodatkowo są meeega gładkie i tak miękkie jak od dawna nie były. Olej mimo małej porcji wspomógł Biovaxa i stworzył z nim maskę idealną daleką od przeciążenia.

To moje pierwsze wrażenia co do tego olejku. Bardziej wiarygodną recenzję napiszę za jakiś czas, jak nauczę się z czym i jak go "jeść":)

A jak na Waszych włosach spisuje się olej z pestek winogron?:)


17 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego oleju. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona.
    Mam maskę z Biovaxu i jestem z niej bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz super efekty po tym olejku! :)
    A ja zrobiłam tę masę z drożdży na skalp i muszę ci podziękować, bo jest WSPANIAŁA! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam tego oleju ale twoje włosy wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ten olej :D podkreśla skręt włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na rozdanie "kolory i zapach wiosny" http://mywolin.blogspot.com/2014/05/rozdanie-kolory-i-zapachy-lata-z-okazji.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też super nawilżał:-) był super- o ile nie stosowalam go zbyt często :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cuuuudooowne włosy!
    Nie spisal sie u mnie za bardzo olej z pestek winogron. Jest dla mnie za mało dociążający...

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze, nie uzywałam, ale jestem ciekawa, co zdziałał by u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie stosowałam ale efekt na Twoich włosach jest zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze tego oleju. Masz piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tego oleju, ale na pewno wypróbuję.
    Uwielbiam wzbogacać Biovaxy olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie się błyszczą! Na pewno wypróbuję :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywałaś tą maseczkę z olejem szamponem, czy samą wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą wodą. Specjalnie dodałam malutko oleju by nie było z tym problemu, a dodatkowo maska go pewnie zemulgowała, więc z małą ilością było to łatwe i pewne:)

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)