niedziela, 4 maja 2014

Niedziela dla włosów [9]

Witajcie!

Mam nadzieję, że wolny długi weekend minął Wam miło, w towarzystwie wielu uśmiechniętych twarzy tak jak i mi:)

Co zrobiłam?

 olej: lniany na całą noc

mycie:YEGO

odżywianie: skalp - maska na bazie drożdży, włosy: Gliss Kur Oil Nutritive

płukanka: z sokiem z cytryny



 Włosy jak zwykle żyją na zdjęciach własnym życiem:D Pasmo tradycyjnie niesfornie wywinięte w inną stronę, a przedziałek na środku głowy sprawia wrażenie, że łysieję punktowo...

Ogólnie maska nawilżyła i nadała włosom blasku. Do tego są znowu miękkie (któryś dzień po myciu tracą tę cechę:C). O efektach na skalpie opowiem Wam za kilka dni, bo najpierw muszę sama zauważyć czy coś się zmieni:)

A jak Wam minęła niedziela dla włosów?:))


W najbliższym tygodniu zapraszam Was m.in. na:

  • włosową aktualizację - opowiem o tym dzięki czemu moje włosy urosły 2,8 cm przez ten miesiąc!
  •  spostrzeżenia związane z maską, której dziś użyłam (wiąże z nią duuże nadzieje:))

12 komentarzy:

  1. ależ ja Ci zazdroszczę tych włosków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! :) ciekawa jestem co zrobiłaś, że urosły ci 2,8 cm w miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne masz te kudelki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę długości! I czekam z niecierpliwością na post o tym mega przyroście!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz włosy ;) Zazdroszczę długości

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż jestem w szoku, że znów nie wymyśliłaś czegoś z kocim żwirem lub czymś podobnym :D Pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję dzisiaj nałożyć odżywkę na godzinę. Zobaczę czy mi się to uda :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na posta, w którym zdradzisz po czym włosy tak szybko Ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przyrost! Nie mogę się doczekać postu na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dzisiaj włosy splecione, wczoraj miały minimum pielęgnacji- byłam na wyjeździe, woda okropna, kosmetyków brak :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Spektakularna długość. Niesamowite! :O

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)