niedziela, 25 maja 2014

Niedziela dla włosów [12]

Witajcie!

Już wróciłam do blogowego życia, czy w formie, czy nie, to określicie same po zdjęciu włosów:D


Co zrobiłam?


olej: z pestek winogron na noc

mycie: babydream + glinka zielona

odżywianie: maska keratynowa BIOVAX


Efekty:



Moje włosy przez ostatni tydzień były baaardzo dużo na słońcu. Oczywiście chroniłam je filtrem, ale nie po to mam je aż tak długie, by ciągle były schowane:D To sprawiło, że gdy wróciłam do domu, były lekko przesuszone. Postanowiłam dziś im to wynagrodzić, choć chyba lepszym wyborem byłaby maska z żelu lnianego i kakao. W każdym razie włosy trochę odżyły, a po powrocie podcięłam wszystkie widoczne zniszczenia i będę włączać jak najwięcej nawilżaczy do pielęgnacji. Efekty dodania glinki do szamponu będę mogła ocenić dopiero za kilka dni i jeśli będą fajne to na pewno tu o nich wspomnę. Póki co, włosy po masce Biovax są bardziej nawilżone i gładkie, choć zdrowe końce wołają o JESZCZE JESZCZE! w kwestii nawilżenia.


jeszcze pochwalę się moimi potworami i tym jak prezentowały się w górach:



A jak minęła Wasza włosowa niedziela?:))


W tym tygodniu zapraszam Was na:
  •  genialny sposób na zrobienie warkocza o takiej grubości jakiej tylko chcemy!
  • mój przepis na filtr przeciw UV dla włosów:) 


14 komentarzy:

  1. Kurde jak ja cie kocham! Twe wlosy sa balsamem dla moich oczu, a twoje wpisy trafiaja ideqlnoe w moj gust. :DDD dodajesz tak duzo diy rzeczy, naturalnych. Nie przejmuj sie w ogole krytyka i wiedz ze sa osoby otwarte na pomysly jak ty! Omg nic mnie tak nie wkurza jak dissowanie,, panien idealnych, eleganckich" osób ktore mają trochę kreatywnosci. ;/ tak jak juz mowilam uwielbiam czytac twojego bloga. :) mam nadzieje ze wraz z cieplymi dniami bedzie wiecej zdjeciowych postow. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, aż chce się dalej pisać bloga! Pozdrawiam gorąco:))))

      Usuń
  2. Super włosy! A warkocz fenomenalny, czekam na kolejny post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy zawsze wyglądają idealnie!
    Bardzo jestem ciekawa postu na temat filtru dla włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęęęęęękne *.* też chcę już takie długie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno wpadłam całkiem przypadkiem na Twojego bloga i zatonęłam :) uwielbiam czytać Twoje kreatywne wpisy. przepiękne włosy masz :) ostatnio wypróbowałam szampon zmieszany z kakao, całkiem przyjemne efekty, moje blondziska wydawały się dociążone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeny, taaak mi miło:) Dziękuję bardzo, cieszę się, że się u Ciebie sprawdził:)

      Usuń
  6. Dopiero w warkoczu widać jak niesamowicie gęste masz włosy! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, niesamowicie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh uwielbiam Twoje włosy ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki gruby warkocz! *,*
    Jak zwykle piękne. Swoje też dzisiaj podcięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten dread genialnie pogrubia warkocz :D Czekam na post o pleceniu :3

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cie do Liebster Blog Award:) http://monique7777.blogspot.com/2014/05/moja-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)