niedziela, 11 maja 2014

Niedziela dla włosów [10] - CZEKOOLADA!

Witajcie!

Dzisiaj kolejna niedziela dla włosów - tym razem czekoladowa!


Co zrobiłam?

olej: z pestek winogron

mycie: czekoladowy szampon

odżywianie: odżywka keratynowa ARTISTE + wit. E + pół łyżeczki oleju z pestek winogron + łyżeczka skrobii+ pół łyżeczki kakao

Efekty:


To co dzisiaj zrobiłam było trochę ryzykowne. Sam szampon mógł mi obciążyć włosy tak, że wyglądałyby na nieumyte, a nakładanie oleju na włosy dopiero co z niego oczyszczone też nie wróżyło nic dobrego...
Na zdjęciu mam jeszcze trochę mokre końce. Skalp jest ładnie nawilżony a włosy przy nim mięciutkie i gładkie. Cała długość oczywiście dobrze nawilżona i błyszcząca. Obawy mam tylko co do końcówek, ale ze względu na to, że płukałam je stosunkowo niedawno (2 godziny temu a moje włosy często schną ok.4) liczę, że wyschną:)

A jak Wasze niedzielne poczynania?:)


Zapraszam w tym tygodniu m.in.na:

  • post o wrażeniach po domowym czekoladowym szamponie
  • spis moich traumatycznych włosomaniaczych eksperymentów!


17 komentarzy:

  1. Jakiej firmy jest ten czekoladowy szampon? ;)
    A włoski jak zawsze śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szampon mojej produkcji, zapraszam na kolejny post - tam wszystko napiszę:)

      Usuń
  2. Włosy i tak masz piękne! :) Czekam z niecierpliwością na obydwa posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zaciekawiłaś tym szamponem, samym faktem, że czekoladowy. :D
    Wymarzona długość. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A pachną czekoladą po myciu? *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na następny post i przepis na czekoladowy szampon :).
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na ten traumatyczny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post o tym domowym szmaponie czekoladowym :) Mam na niego ogromną chęć !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają te Twoje włoski, długie, lśniące i gładkie.
    O czekoladowym szamponie słyszę po raz pierwszy, ale musi zniewalająco pachnieć ;) Chętnie poczytam o nim recenzję, o traumatycznych eksperymentach z włosami też chętnie poczytam. Więc pewnie jeszcze nie raz tutaj zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że włoski są zadowolone. Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam czekoladowe kosmetyki, chciałabym sama wypróbować taki szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca długość włosów i takie zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, ale o to zdrowie to ciągle walczę:D

      Usuń
  12. Zaciekawił mnie ten szampon! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiej firmy masz olej z pestek winogron? Gdzie go kupiłaś i czy jest nierafinowany,tłoczony na zimno? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fairway, mam ten biedronkowy bo akurat miałam okazję go kupić. Na butelce jest napisane, że rafinowany co mnie na początku trochę martwiło (dotąd używałam samych nierafinowanych), ale jak widać nie przekreśla to efektów:)

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)