środa, 28 maja 2014

Liebster Blog Award !!! SZALEŃSTWO


Witajcie!

Zostałam kolejny raz nominowana do tego tagu, a ze względu na to, że czasem przydają się luźniejsze posty, postanowiłam na niego odpowiedzieć:) 

1. Kolory na paznokciach szalone czy stonowane?

Praktycznie w ogóle ich nie maluję, ale jeśli już to szalone. Jeśli szaleństwem jest czerń:D

2. Spódnica czy spodnie?

Spodnie, ewentualnie sukienka. Nigdy spódnicaaa. Chyba, że taka przed pupę, to wiadomo...:D

3. Czy lubisz się malować (make- up) i w jakich kolorach.

Maluję tylko rzęsy i klasycznie na czarno. Jeśli miałabym się malować tak konkretnie to bym się zanudziła LUB wyglądała jak Pierrot:)

4.Gdybyś miała zrobić rzecz najbardziej szaloną w życiu, to co by to było?

Zgolenie głowy na pewno nie jest najbardziej szaloną rzeczą, którą można zrobić, więc może hmm zostałabym klaunem:D Chociaż i to już w połowie spełniłam... To jeśli mowa o włosach to irokez z włosów do kolan, a jeśli chodzi nie o włosy to myślę, że byłoby to całkowite porzucenie materialnych dóbr, by sprawdzić czy naprawdę najważniejsze są relacje z innymi i ich obecność. Albo zrobiłabym czekoladowy dom rehabilitacji dla chorych dzieci. Pomysłów jest wiele, a szaleństwo w ich wypadku oznacza przeogromny kredyt, bez wizji spłaty:D

5.Czy umiesz pływać?

Bardzo dobrze pływam w potokach myśli.

6. Wolisz biżuterię złotą czy srebrną

 
Nie przepadam ani za tą, ani za tą. Chyba muszę do tego jeszcze dorosnąć.

7. Gdybyś mogła mieć inne imię to jakieś byś sobie nadała?

Obecne mi absolutnie pasuje, szczególnie ze względu na ilość jego form. Choć ze względu na moje szalone męsko osobowościowe cechy w środku, które strasznie lubię, to na pewno Hans<3 Ewentualnie Stan/Edward.

8.Perfumy delikatne i słodkie czy ostre i mocne?

Delikatne:)

9. Włosy kręcone czy proste?

U mnie proste, u chłopaków raczej kręcone. A u dziewczyn zadbane i dłuuugie.

10. Gorąca czekolada czy kawa?


Czekolada!
 

11. Studentka (uczennica) czy pracująca?

Trzeźwo myślący (będąc nauczycielem czytaj przeciętny) uczeń


Pytania zadała mi Monique z TEGO BLOGA. Serdecznie pozdrawiam!


A chętne spośród Was zapraszam do odpowiedzenia na moje (nawet w komentarzach:)):

1. Czy podoba Ci się mój blog?
2. Czy lubisz czytać moje posty?
3. Czy uważasz mnie za ciekawą osobę?
4. Najlepszy post na moim blogu to?
5. Bez zerkania powiedz ile postów do tej pory zdążyłam napisać?
6. Godzina, o której przeważnie dodaję posty to?
7. Ile wyświetleń ma mój profil GOOGLE +? NIE SPRAWDZAJ!
8.Potwierdź patrząc w moje nagłówkowe oko, że nie uważasz mnie za upośledzoną urodową blogerkę.
9. Zamknij oczy i powiedz co widzisz. Moje włosy, zgadłam?:)
10. Podaj dwa powody, dlaczego nagłówek mojego bloga zajmuje Ci cały monitor.
11. Uśmiechnij się i zapomnij o tych pytaniach!

 
Trzymajcie się!


9 komentarzy:

  1. dzieki za reakcję na mojanominację Ciebie:))) najbardziej podoba mi się Twoja bardzo kreatywna wypowiedz na temat Twojej najbardziej szalonej rzeczy......to jest to!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi bardzo miło, że mogłam odpowiedzieć na Twoje pytania:)

      Usuń
  2. Ojej, ale się uśmiałam ;-D jesteś taką zabawną, pozytywną osobą, że uwielbiam spędzać czas na Twoim blogu :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się baaardzo:))))))

      Usuń
  3. Czyli nie tylko ja nie przepradam za biżuterią. Dzięki Tobie nie czuję się inna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi byłyby lepsze, gdybyś je napisała wierszem :<

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)