wtorek, 6 maja 2014

Aktualizacja włosów - kwiecień:)

Witajcie!

Dzisiaj podsumowanie dość interesującego dla moich włosów miesiąca - kwietnia. Mijał i mijał, gdy mniej więcej w jego połowie zmierzyłam włosy. Przyrost = 0... No trudno, zdarza się. Jednak później zaczęłam walczyć ze zniszczonymi końcówkami, które ten przyrost blokowały łamiąc się. Obcinałam je wszędzie, nawet na spacerach:D (naprawdę fajna rozrywka siedzieć na trawce i ciach ciach sprawiać by włosy były w lepszym stanie:)) Ostatecznie wyszło im to na dobre.


Czego używałam?

szampony: Babydream, YEGO

odżywki: DEBA , Gliss Kur różowy

maski: WAX dla włosów ciemnych, BIOVAX dla suchych i zniszczonych, ziaja oliwkowa, maski na bazie jogurtu naturalnego, drożdżowa domowa maseczka

zabezpieczanie: Natura Silk i Biovax Silk

oleje: arganowy, lniany, sezamowy, oliwka HIPP

dodatki: kakao, spirulina, gliceryna, żel aloesowy

Włosy:


Tak jak wspominałam największym problemem w kwietniu był zahamowany przyrost. A ja przecież chcę je jeszcze dłuższeeeee. Więc w ruch poszła moja ulubiona metoda przyspieszania wzrostu włosów - maseczka drożdżowa mniej więcej co mycie (raczej mniej), przez co nakładałam ją może z 7-8 razy:D

Moją recepturę i spostrzeżenia zdradzę Wam w jutrzejszym poście.
Przez okres stosowania tej maseczki, moje włosy urosły 2,8 cm!!!

Z efektów oczywiście jestem baardzo zadowolona, a zniszczone końcówki zamierzam regularnie usuwać.

 a tu moje potwory w świetle a właściwie braku światła dziennego:D


A jak Waszym włosom minął kwiecień?
 Co u Was przyspiesza porost?:))


PS: W końcu ogarnęłam BLOGLOVIN, dlatego chętne zapraszam TU!


Zapraszam na ciekawsze z kwietniowych postów:



11 komentarzy:

  1. Wow, prawie 3 centymetry. Gratulacje :). Maski z Biovaxu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te twoje włosy. I jak cudnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj nałożyłam drożdżową maseczkę ;) Śliczne są te Twoje długie potwory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje również nie urosły ani trochę w tym miesiącu! :<
    Czekam z niecierpliwością na przyrostowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Długie i gładkie :) Bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski :) U mnie na porost dobrze działała kozieradka oraz picie pokrzywy i skrzypopokrzywy.

    OdpowiedzUsuń
  7. heh czy położyłaś się na ulicy,aby całe włoski załapać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś sobie wymyśliłam ostatnio tło uliczne a że mam blisko siebie drogę, którą nikt nie jeździ to na chwilkę się położyłam do zdjęcia. Jedyny problem to to, że wiał wiatr i włosy mi latały na boki, a niekoniecznie chciałam by zbierały cały brud z ziemi:D

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)