środa, 2 kwietnia 2014

Zdredziałe inspiracje - Anna April

Witajcie!


Kilka lat temu przekopując internet w celu odkrycia tajnych technik tworzenia dreadów, wpadłam na ten filmik i przepadłam:





Od tamtej pory uwielbiam dready z "odrostami" i podobają mi się duuużo bardziej niż dopiero co dokręcone. Anny wyglądają niesamowicie uroczo, same się przekonajcie:












Jak widzicie dready w nieładzie odpowiednio podane to naprawdę świetna sprawa:)

 Co mogę jeszcze dodać, to na pewno to, że oglądanie jej włosów może zniszczyć plany posiadania gładkiej tafli:D Ja nigdy do tafli nie dążyłam i nie jest to moim celem, ale wolę i Was ostrzec:D 

TUTAJ jest link do kanału na YT Anny. Możecie tam zobaczyć np. jak zrobiła ombre na dreadach. Jeśli go nie znacie, serdecznie polecam!

Podobają Wam się takie dready?:))




14 komentarzy:

  1. spiete bardzo mi sie podobaja ;) rozpuszczone nie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również bardziej podobają się takie lekko rozpuszczone na górze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile dredy mi się nie podobają (te osoby które znam miały je naprawdę fatalne - wiecznie brudne, śmierdzące i wyglądały po prostu obrzydliwie) to muszę przyznać, że te są naprawdę ładne. Albo inaczej - tej dziewczynie naprawdę pasuje i dobrze w nich wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli dana osoba dba o dredy, to są naprawdę urocze, w końcu sama miałam. :') Gorzej jak ktoś o nie nie dba i myje raz na miesiąc. ;x Ale niestety musiałam się ich pozbyć po roku czasu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosh, przez nią kilka razy byłam o krok od zrobienia dreadów O.O ... Ale za to często kombinuję, jak zrobić takie z użyciem duużej ilości żelu XD
    Lorena Crux

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, jaka śliczna.. Dopadły mnie kompleksy, ma idealną urodę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, ja posta pisałam w towarzystwie chusteczek i żyletki...

      Usuń
  7. Eeee, no tej dziewczynie pasują, ale mi się dredy nie podobają chyba w żadnej postaci:/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sie podobaja bardzo!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety dla mnie dredy to tylko posklejane włosy nie widzę w nich nic fajnego :( Ale może na Twojej główce będą ładne i się przekonam, fajnie że eksperymentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tym ostatnim zdjęciu wygląda mega uroczo :-) w tym wyadniu dredy mi się nawet podobają, ale ogólnie jestem na nie :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dredy są okropne ! W ogóle mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U tej dziewczyny wyglądają świetnie ! I pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam dredy! Sama miałam ich z 10 (pod włosami). gdy patrzę na takie fryzury to aż płakac mi się chce, że je ścięłam:( Chyba zrobię znów choć jednego.
    Ty też masz podobnego, prawda?
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)