sobota, 19 kwietnia 2014

Sobota dla włosów [?]/ Niedziela dla włosów [8]

Witajcie!

Włosomaniactwo włosomaniactwem, ale nie przesiedzę świąt z olejami na głowie, dlatego z efektami mojej weekendowej pielęgnacji przychodzę dzisiaj:)

Co zrobiłam?

mycie: YEGO + peeling kawowy

odżywianie: (szaleństwo:D) WAX dla włosów ciemnych + 6 kropelek olejku arganowego, 7 kropelek gliceryny, 7 kropelek hydroliazowanej keratyny + jedna kapsułka witaminy E - na długośc
maseczka z jogurtu i drożdży - na skalp

płukanka: z COCA - COLI

Efekty


No wybaczcie, nie jest czymś normalnym obchodzenie niedzieli w sobotę, więc zdjęcie również nie musi być normalne:

Włosy są baaardzo mięciutkie. Dociążone, gładkie i ładnie nawilżone. Mimo dodania dość dużej jak na mnie dawki protein, są zadowolone i nieprzesuszone. Do tego straasznie pachną maską WAX. Maska drożdżowa na skalp niestety dała efekt przylizanych włosów, ale wyjdę z tego dzięki glince:) Nie chciało mi się czekać aż końce się rozprostują, dlatego musicie mi i to wybaczyć.

Nie chcę sprawić, żebyście wymiotowały moją poezją , dlatego życzenia złożę w sposób tradycyjny:D
Więc...

Życzę Wam wszystkiego najlepszego, wielu uśmiechów i spokoju oraz tego, 
żeby jedzenie nie było najważniejszym punktem świąt:)

Bez senność 

W sumie klimatycznie byłoby poświęcić tę niedzielę na nakładanie jajek na głowę...

A jak Wasza świąteczna pielęgnacja?:)


W najbliższym tygodniu zapraszam Was na:

  •  post o tym jak idealnie i bez wpadki przygotować włosy na ważne wyjście
  • dreadowe inspiracje koralikowe (Nimfoo!)
  • jak bez żadnych konstrukcji (sic!) wspomóc działanie maski


15 komentarzy:

  1. Ależ masz piękne i długie włosy.. cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :)
    Również życzę wesołych i zdrowych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. *.*
    Wesołych Świąt kochana! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no weeź, jak mi piszesz coś o moich włosach to mam wrażenie, że robisz zdjęcia swoich i nawet na nie nie patrzysz:D Co do życzeń oczywiście dziękuję i Tobie również!:))

      Usuń
  4. Aaaaa masz cudowne włosy! :D Czekam na posta o dreadowych inspiracjach koralikowych! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Mnie się podobają właśnie takie wywinięte końce :) Muszę wypróbować tą płukankę z coli, chociaż u mnie w domu rzadko się ją pije więc nie wiem czy prawie cała butelka się nie zmarnuje:) wesołych świąt i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup puszkę:) u mnie też się raczej nie pije, a puszkę w połowie przelałam do butelki po occie jabłkowym a z resztą poświęciłam się i wypiłam.. Dziękuję, Tobie również:))

      Usuń
  6. Ta poza...
    Włosy jak zwykle cudne. Dla mnie te podkręcone końcówki są takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paralityk:D dziękuję, chciałabym się do nich przekonać, bo ostatnio non stop się wykręcają:C

      Usuń
  7. Jakie fajne zdjęcie :D
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne cudowne cudowne! uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)