niedziela, 27 kwietnia 2014

Niedziela dla włosów [8] - my cyganie

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was na cygańską niedzielę dla włosów. Z okazji urodzin Koleżanki (pozdrawiamy i sto lat raz jeszcze!) przebrałyśmy się z moją wierną czytelniczką Mutti za cyganów:) 

Co zrobiłam?

Na włosy umyte szamponem YEGO, nałożyłam maseczkę : biovax dla włosów suchych i zniszczonych + pół łyżeczki spiruliny + pół łyżeczki kakao. Do tego dodałam kilka kropli oleju arganowego.

 Wyglądało jak apetyczna kupka:


 Bagno na włosach trzymałam przez ok. pół godziny. Przy spłukiwaniu woda miała genialny kolor:D

Efekty:

 wybaczcie nierozczesane pasemko

Szczerze mówiąc to zdążyłam zauważyć tylko nawilżenie. Nie wiem czy były mięciutkie, wyjątkowo gładkie czy dociążone, bo się spieszyliśmy. Dzisiaj są dość gładkie, lśnią (o to mi chodziło najbardziej), a zapach bagienny ciągle się na nich utrzymuje:)

Tu nie widać dreada, więc żeby pokazać jak on to przeżył:




A jak Wasz weekend pielęgnacyjny?:))



W tym tygodniu zapraszam Was na:

  • post, w którym udowodnię, że NIC nie wiecie o naturalnej pielęgnacji
  • spostrzeżenia i wskazówki po miesiącu z dreadem
  • post niespodziankę:)

20 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękne włosy! :) Widzę, że dread jednak przeżył! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy piękne ale sukienka (anarkali? ) strasznie przykula moją uwagę :) można wiedzieć gdzie ją nabyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to myślę, że jej daleko do tych prawdziwie cygańskich:C kupiłam ją w sklepie z używanymi ubraniami za kilka zł:)

      Usuń
    2. Na cyganskich zbytnio się nie znam, ale jest fasonowo podobna do indyjskich anarkali :) szkoda myślałam że może dorwe gdzieś coś podobnego a tu taki unikat :)

      Usuń
    3. dla mnie była jednorazowa, więc jeśli pasowałyby na Ciebie wymiary to możemy się dogadać:D tyle, że z tyłu zamek jest zepsuty, ale można spokojnie wszyć nowy. a co do cygańskich strojów to ja znam się na tym jeszcze mniej, chodziło mi tylko o jakieś błyszczące elementy, fajnie, że napisałaś:)

      Usuń
  3. Nierozczesanego pasemka nie wybaczam. Przeginasz ziom, przeginasz. Nie można mieć takich ładnych włosów. To wpływa na mnie demoralizująco, a Ty nic nie współczujesz, no zero. Minus jeden. Jeszcze zamiast jednego zdjęcia dwa wrzucisz.

    Wiesz może dlaczego ja nie mam i nie mogę mieć takich włosów?

    Nawet jak nie wiesz, pozdrów dreda! :]

    ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diss na bez senność?:C Henrietto, Ty masz za to dłuższe i świetny naturalny skręt, a nie jakieś powywijane w każdą stronę strąki jak ja często:D

      Usuń
  4. Łał. Twoje włosy są świetne a maseczka rzeczywiście wygląda mało apetycznie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) trochę kupkowato, ale ogólnie im dziwniejszy kolor maski uda mi się uzyskać, tym większa frajda:D

      Usuń
  5. U mnie dzisiejsza niedziela upłynęła pod znakiem laminowania. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) laminowanie chyba tylko raz robiłam

      Usuń
  6. Zachęcasz do wypróbowania spiruliny, ostatnio moje włosy się z nią nie polubiły. Zrobię podejście drugie, ale w podobnych klimatach co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kumpela ma taką wersję tej piosenki "orzę pole, siabadabada amolem" nie bardzo to ogarniam ale spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie ogarniam ani wersji kumpeli, ani oryginału:D

      Usuń
  8. Już nie moge patrzeć na te Twoje niedzielne posty, włosy zawsze doskonałe. :D :D :D A tak poważnie kochana, to widać, że doskonale wiesz, co im służy, oby tak dalej. A dready mimo iż wizualnie mi się nawet u kogoś podobają, nie zdecydowałabym się na nie ze względów higienicznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć:) z dreadami wiadomo, każdy ma inne zdanie, a Twojemu się nie dziwię:)

      Usuń
  9. Szkoda, że nieciekawy zapach utrzymywał się na włosach po tej mieszance...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się łezka w oku kręci !

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)