niedziela, 6 kwietnia 2014

Niedziela dla włosów [6]

Witajcie!

Kolejna niedziela, która rozpoczęła się dla moich włosów już w sobotę:D Jak tak dalej pójdzie, to będę musiała zmienić tytuły na WEEKEND DLA WŁOSÓW. Póki co jednak, zapraszam na zapoznanie się z dzisiejszym planem:)

Czego użyłam?

olejowanie: olej Green Pharmacy z czerwoną papryką + odżywka DEBA (Michasia mnie zmotywowała!:))

mycie: babydream

maska: Biovax do włosów suchych i zniszczonych + olej makadamia (maksymalne wchłonięcie maski zagwarantowała mi moja konstrukcja, którą się z Wami niedługo podzielę)

płukanka: z COCA - COLI



Jeżeli kiedykolwiek wcześniej pisałam Wam, że moje włosy po jakiejś masce był gładkie, to nie wiem w jakie słowa ująć ich obecny stan... Są po prostu jedwabiste. KOSMOS! Nawilżone po same końce i dociążone. W ostatnim czasie zauważyłam, że olej makadamia bardzo im podpasował, dlatego zamierzam włączyć go do pielęgnacji na stałe. Dodatkowo to już chyba moja piąta płukanka z COCA-COLI i nie ma śladu po przesuszeniu ani jakichkolwiek negatywnych skutkach jej stosowania:) Łysości na górze to wina jeszcze mokrych włosów.

A jak Wasze włosowe poczynania?:)


Zapraszam w tym tygodniu na:

  • moje sposoby jak zrobić dreada na próbę, którego bez problemu i uszczerbku rozplączemy
  • marcową aktualizację włosową i niespodziankę!
  • konstrukcję dzięki której Wasze włosy wypiją z maski nie 100, a 200% dobroci



17 komentarzy:

  1. Weekend dla włosów - tak jak ja! :D 24 godziny z olejem na głowie (ale to nie było planowane.)

    Wiesz, że się cały czas ślinię na widok Twoich włosów? Będę przypominała ;) Są tak, tak cudowne, że... aa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musimy stworzyć jakiś swój cykl:D Dziękuję bardzo:))

      Usuń
  2. świetny pomysł z tym z naskrobaniem na końcu notki tego, co nasz czeka w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podoba:))))

      Usuń
  3. Włosy piękne jak zawsze i wierze na słowo, że w dotyku istny kosmos :D I czekam na nowe notki w następnym tygodniu, ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie błyszczą. Mam w zapasach tą maskę Biovax. Niebawem wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba też muszę zacząć poświęcać moim włosom trochę uwagi bo miejskie powietrze chyba im nie służy i robią się coraz bardziej suche i bez blasku jak wcześniej były miękkie i jedwabiście gładkie. :(
    Czekam na notkę z dredem :) Kiedyś jednego miałam ale mi się znudził i ucięłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tej konstrukcji :D!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, powinnam mieć zakaz wchodzenia na Twojego bloga, bo mnie demotywujesz! :-) piękne te włosięta masz :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to odżywka+ olej dała taki szał :D?
    Pięknie wyglądają! Czekam z niecierpliwością na post o konstrukcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie możliwe, choć używałam już w ten sposób tej odżywki i efekty nie były jakieś spektakularne. Tyle że wcześniej łączyłam ją z olejkiem HIPP. może inny olej sprawił, że efekty się poprawiły. Faktycznie:))

      Usuń
  9. Masz geniaaalne włosy *.* Ciężko jest powiedzieć coś więcej. CHyba wypróbuję tę płukankę z coca-coli ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Płukanka z coca coli? Muszę doczytać o tym, bo mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)