piątek, 18 kwietnia 2014

MÓY zastępca BARWY - kolejna poezyja

 Witajcie!

Mój blog to nie recenzje, więc dzisiaj dla odmiany,
 przy chodzę z ulubieńcem, myślę, że Wam jest znany:)

...

 
Zmoczyłam włosy, szukam
gdzie jest ta moja barwa?
schowała się,uciekła?
a może mysz ją zżarła?

szukałam, namierzałam
lecz nic nie znajdowałam.
szampony damskie w domu
przekopałam doszczętnie
lecz wzrok mój nie był miły
wyglądał dosyć mętnie. 
Gdy nagle oko jedno
i uciekła też ręka
gdzie męskie kosmetyki
skończyła się udręka!

Tak o to go poznałam, 
już zawsze będę YEGO
szukam dla nas mieszkania,
Inne rzucam, Kolego!

I Koleżanki oczywiście!!!

...




Szampon YEGO

skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside*, Glycol Distearate, Laureth-4, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCI, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, C 12-13 Alkyl Lactate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride*, Sodium Benzoate*, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citric Acid


skład: woda, detergent, substancja pianotwórcza, emulgator, emulgator, antystatyk (zmniejsza elektryzowanie włosów), antystatyk, humektant (zapobiega wysychaniu produktu), sok z liści aloesu, ekstrakt z oczaru wirginijskiego, witamina m.in. zapobiegająca wypadaniu włosów, wit.B5, antyoksydant (przedłuża trwałość produktu), antyoksydant, wit.B6, naturalna substancja kondycjonująca - odżywia skórę głowy i włosy, stabilizator, stabilizator który wpływa na ograniczenie przetłuszczania skóry głowy, emolient, stabilizator, substancja wpływająca na konsystencję, konserwant, konserwant, zapach, składnik zapachowy x 4, regulator pH.

Skład: 

Pozytywnie mnie zaskoczył, lepszego w domu nie miałam, jeśliś się na Barwę boczył, 
pewnie Ci go polecałam:)

Opakowanie

Poręczna buteleczka i nic z niej nie ucieka. Przy innych czasem rzeczka, a z tą komfort człowieka.

Cena

Nie trzeba dodatkowej pracy - moim zdaniem zbędne poty. 
Bo ten szampon kupisz wszędzie za ok.7 złotych.

Konsystencja

Gęstość jest idealna, nie leje się po rękach, ani też nie jak budyń, jak czasem w moich mękach.

Działanie

Oczyszcza skórę głowy - to to, czego wymagam. O nic więcej nie proszę, choć czasem cicho błagam,
 by dobra część składników mi bardziej o skalp dbała, niż jak ten, który miałam (troszeczkę przesuszała).

Yego to znaczy mój!, jest bezsilikonowy, warto go wypróbować by skalp Twój był jak nowy!!


A Wy czym oczyszczacie swoje biedne głowy?
 Czy jest wśród nich może YEGO, 
mój odpad atomowy?:)


6 komentarzy:

  1. Świetna recenzja :D
    Nie miałam Yego jeszcze, ale po Twoich zachwytach na pewno go kiedyś kupię i wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczyszczam swoją głowę, szamponem z aloesu.
    Jest dobry, dzięki czemu, jestem bliska sukcesu. :D

    Jak będę w Polsce, prawdopodobnie kupię i wypróbuję ten szampon Yego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz takie recenzje częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zabawna recenzja!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam, się, bardzo fajna recenzja :).
    Mój chłopak używa żel z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)