wtorek, 29 kwietnia 2014

Kakaowy żel lniany - WOW!

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam efekty połączenia moich ulubionych naturalnych nawilżaczy: żelu lnianego oraz kakao. Żeby nie przesadzić, do pół szklanki żelu dodałam ok.pół łyżeczki kakao:

tym razem wszystko duużo lepiej się wymieszało niż kiedyś tu:)

Mieszankę nałożyłam na godzinę na skalp oraz całe włosy. 

Efekt:

stoję jak sierotka:D

WŁOSY: Po rozczesaniu włosów i połowie dnia wyglądają tak jak powyżej. Lśnią i są nawilżone. Dociążone końcówki tylko na zdjęciu (szczególnie prawa strona) wyglądają jakby były przeciążone.

SKALP: Genialny efekt! Włosy mięciutkie, a skalp wyjątkowo zadowolony i nawilżony. Wypróbuję tą maseczkę jako sposób na poradzenie sobie z lekkim przesuszeniem wywołanym regularnym używaniem glinki.

A tu zdjęcie dzięki, któremu poczułam, że mam trochę długie włosy:D



Są tu jeszcze dokładnie nierozczesane.

A Wy czym wzbogacacie żel lniany?:))

14 komentarzy:

  1. Lekkim przesuszeniem ? Ciekawe gdzie.... Twoje włosy są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakao jest chyba najlepszym półproduktem do włosowych eksperymentów! :D Masz takie piękne i długie włosy! Cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznijmy od tego, że o żelu lnianym zawsze zapominam, a moje włosy dawno nie zaznały jego dobroczynnego działania :(. Obiecuję poprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo:D Mi też się często nie chcę go gotować:C

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tego żelu. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Niewiasto twoje wlosy sa tak dlugie ze mi sie w kadrze nie mieszczą, ej! Nie po to zaopatrzylam sie w xperie T zeby mi tu bezsenność wiekszego phona wymagała. :D Btw Twoje włosy sa jak dotąd najpiękniejsze jakie widzialam w blogoswerze. Przebijaja Anwen ba! Nawet Eve! Jak znasz jakies gladsze gestsze dluzsze to dopiero sie mozesz klocic ze owlosienie twojej mózgoczaszki jest gorsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!

    A Twoje włosy są imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy to Ty masz cudowne dziewczyno! ;D Jest czego zazdrościć. Gęste, błyszczące, dłuuugie, zdrowe, nawilżone... ideały! ;)

    blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę! Ale masz śliczne włosy! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam kakao, skusiłaś mnie i to bardzo :D
    Twoje włosy wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. jej...długość Twoich włosów naprawdę robi wrażenie! ale jak dla mnie to już trochę za długie;) mimo,że naprawdę piękne - błyszczące i wyglądają na tak miękkie,że aż chce się je dotknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żel lniany, ale nie wzbogacam go niczym, z kakaem spróbuje bo na mnie dobrze podziałał w połączeniu z maską, oraz z budyniem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się taka odzywka, szczególnie teraz przed sezonem letnim, pozdrawiam i gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)