niedziela, 23 marca 2014

Niedziela dla włosów [4]

Witajcie!


Kolejny niedzielny wpis postanowiłam wzbogacić o jakiś dodatkowy element, którego brakowało w poprzednim:) Mowa o płukankach, z którymi zawiesiłam znajomość gdy skończył mi się ocet jabłkowy. Teraz testuję nową, zobaczymy czy na dłuższą metę efekty będą równie fajne jak oczekiwania:))


olejowanie: oliwka HIPP na długość, na skalp (zdecydowałam się w końcu!!!) olej rycynowy

 mycie: babydream

odżywianie: Garnier Goodbye Damage + kakao pod czepek na 45 minut

płukanka: szałwiowa + 10 kropelek gliceryny



Włosy są mega puszyste! Do odżywki dodałam kakao żeby jak najbardziej zabezpieczyć je przed przesuszeniem szałwią. Jak widzicie wygląda to całkiem dobrze - włosy są nawilżone, błyszczące i dociążone. Gdy wysychały nie były zbyt przyjemne w dotyku,
 teraz wręcz przeciwnie - mięciutkie:)

A jak Wasze niedzielne efekty?:)


PS: Dziś przy okazji odkryłam świetny sposób na to by włosy szybciej wysychały. Napewno w tym tygodniu pojawi się post na ten temat, zapraszam:))



7 komentarzy:

  1. Twoje włosy są idealne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie!
      Przypomniałaś mi o kakao. Skończyłam wszystkie maski, więc czas na domoee mieszanki :)

      Usuń
  2. Moje włosy prezentują się prawnie równie idealnie jak Twoje po sobocie dla włosów ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy piękne jak zawsze :)
    i czekam z niecierpliwieniem na tą magiczną notkę !! (czekam... właśnie z pół mokrymi włosami, żeby wyschły już wreszcie bo nie mam siły bawić się dłużej już dziś suszarką, no zaszalałam suszyłam z minutę xD a chce już iść spaaaać)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje włosy! *.*
    Kurcze jak ja dawno nie stosowałam płukanek :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne masz włosy !!! i jakie długie - moje marzenie :)
    + zapraszam do siebie, może zerkniesz i dasz jakaś poradę odnośnie moich włosów..

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona stanem Twoich włosów :D pozdrawiam Madzior

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)