niedziela, 16 marca 2014

Niedziela dla włosów [3]

Witajcie!

Dziś kolejny post z cyklu "Niedziela dla włosów". Szczerze mówiąc niedziele 
to paradoksalnie dni, kiedy moje włosy oprócz olejowania dostają minimalną porcję kosmetyków. Dlatego też postanowiłam się zmotywować i w końcu nakarmić moje potworki:)


mycie: babydream

olej: sezamowy (na całą noc)

maska: BIOVAX włosy suche i zniszczone + 8 kropli hydrolizowanej keratyny

Przed zdjęciem nie zabezpieczałam ich jedwabiem, żeby nie przekłamać. Ogólnie są bardzo gładkie i puchate. Przy używaniu keratyny nigdy nie nastawiam się na pozytywne efekty, dlatego jeśli jakiekolwiek wystąpią, jestem bardzo zadowolona:) Blask jak widać nie powala - bywało lepiej, ale to chyba nie jest najważniejsze. Końce wywijają się jak zawsze po myciu, ale nie zostawię przecież posta o tym co robiłam bez zdjęcia:D

A jak Wasze niedzielne eksperymenty?:))


16 komentarzy:

  1. Przyszłam pogapić się na Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ładnie Ci się rozprostowały, czasami miałaś je lekko podkręcone a tutaj tafla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)) faktycznie często mi się wywijały, ale na szczęście ostatnio spokój:))

      Usuń
  3. Moje końcówki też lubią się powyginać we wszystkie strony świata ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. omg ależ piękne włosy! długość jest imponująca :) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. końce wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękna tafla. Ogólnie nie mogę się na nie nigdy napatrzeć... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek rycynowy w skalp a na resztę długości oliwka Hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbiste zdjęcie w nagłówku!:):) I piękne włosy!<3 Przepiękne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Są prze-pięk-ne! oO

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ty masz boskie włosy!
    zazdroszczę.. ;(

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)