niedziela, 2 marca 2014

Niedziela dla włosów (2)

Witajcie!

Postanowiłam regularnie pisać niedzielne posty a dzisiejszy przymus wczesnego wstania mnie zmotywował jeszcze bardziej:) Zatem do rzeczy:

mycie: babydream

olej: sezamowy (jego debiut solo, bo dotychczas używałam go jako dodatku) na całą noc

mycie: babydream + kawa

odżywianie: DEBA (nie stosuję innej odżywki po olejku, bo nie chcę przeciążać włosów)

płukanka: z octu jabłkowego

zabezpieczanie: jedwab Natura Silk

Oto efekt:


Włosy są niesamowicie gładkie i lśniące. Bałam się przeciążenia, bo olej sezamowy wydawał mi się dotychczas bardzo tłusty i ciężki, jednak nic takiego się nie stało a myłam włosy tylko jeden raz, jak zawsze. Jak widzicie są dociążone, ładnie się układają, jest w nich wiele akceptacji i nie dzielą się w podgrupy:D Nie elektryzują się ani nie puszą. Są naprawdę genialne i zamierzam oleju sezamowego używać częściej:)

Do tego mogę się Wam pochwalić, że ostatnio trafiłam na okazję i kupiłam 2 biovaxowe jedwabie w cenie 2zł, bo mają termin ważności do końca marca:)

Plus ukręciłam w piątek swój pierwszy, nieidealny kremik!:


A jak tam Wasze niedzielne spa?:))

11 komentarzy:

  1. kurde jakie ty masz cudowne włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki, płukanki, oleje... A jednak nie mam nawet w połowie tak pięknych włosów jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym je dotknąć :( tak bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję zakup oleju sezamowego i nie powiem efekt na Twoich włosach jest mocno zachęcający :)!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne i gładkie!
    Moje włosy sezam mocno obciążał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne. :) Twoja pielęgnacja + olej sezamowy im służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz piękne włosy!
    U mnie brak weekendowego spa dla włosów jest warkocz i pędzel w ręku czyli wiosenne malowanie ścian;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dzisiaj zapomniałam zrobić coś dobrego dla swoich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz piękne włosy, ja obecnie używam oloeju kokosowego ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)