poniedziałek, 17 lutego 2014

Wiosenne inspiracje:)

Witajcie!

W końcu słońce zaczyna na coraz dłużej do nas zaglądać, a i warunki do wspólnej relacji się znacznie poprawiły, dlatego przychodzę z inspiracjami.

Z czym kojarzy Wam się wiosna? 

 Mi przede wszystkim ze świeżością, przebudzeniem ze snu zimowego (w który co roku zapadam) oraz z wiankami:












 polki.pl

Niekoniecznie przepadam za kwiatami, ale w połączeniu z jakąś piękna fryzurą lub długimi włosami mnie fascynują.

A jak Wam podobają się takie stylizacje?:)) 
 

12 komentarzy:

  1. Myślę, że na wiosnę trochę jeszcze poczekamy. Co prawda jest piękna pogoda, słońce, ale w sumie to dopiero połowa lutego.. :) Zdjęcia bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciii:D Ja wierzę, że jesteśmy w stanie przywołać wiosnę choćby siłą woli. Zima mnie już wyniszczyła doszczętnie...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! uwielbiam wianki, kwiaty, florystyczne wzornictwo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jej. Ja już czuje wiosnę ♥
    a moje włosy chyba też już nie mogą się doczekać kiedy wreszcie pozbędę się czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne inspiracje ;)
    aż jeszcze bardziej chce tej wiosny niż chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie włosy, uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się ciepło w sercu robi myśląc o wiośnie!
    Wianki są super. Muszę sobie taki w tym roku upleść ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałam sobie sprawić wianek do sesji poślubnej a tu ani wianka ani sesji :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, wianki wyglądają genialnie na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze wiem, że kiedyś założę wianek do sukni ślubnej :) Nienawidzę wszelkiego rodzaju welonów i innych sztuczności.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)