środa, 5 lutego 2014

Podsumowanie stycznia - aktualizacja

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z aktualizacją włosów.

oczywiście jedno pasmo musiało być inaczej ułożone:D

Czego używałam w tym miesiącu?

Mycie:

Włosy myłam jak zwykle najczęściej szamponem dla dzieci Babydream. Dodatkowo eksperymentowałam z mydlnicą lekarską o czym pisałam Wam TU. Oczyszczałam je 3,4 razy Barwą ze skrzypem polnym. Dodatkowo wróciłam na czas mrozów do OMO:)

Odżywianie:

Jako utrzymanie choćby lekkiego nawilżenia, używałam samych odżywek Garnier Awokado & Karite, GLISS KUR z 7 olejam oraz Isany nawilżającej.

W kwestii masek poznałam swojego kolejnego ulubieńca - Biovax Keratyna + Jedwab (TU post o moich wrażeniach). Jak wszystkie inne dotychczas poznane przez moje włosy biovaxy sprawdziła się genialnie. Robiłam również maski z siemienia lnianego.

Zabezpieczanie

Nadal towarzyszy mi jedwab firmy Marion, w propocji 1:1 z oliwką HIPP. Połączenie naprawdę genialne:)

Dodatkowo:
  • kończę używanie wcierki - wody brzozowej firmy Barwa, o której napewno napiszę posta:)
  • zmieniłam ocet jabłkowy, którym robiłam płukanki od wakacji. Coś mnie tknęło by zerknąć na skład tego, który stosowałam dotychczas i zmieniłam go na wersję czystszą, bez dodatków. Rożnica jest naprawdę ogromna, płukanki w końcu nie wysuszają moich włosów, tak jak ostatnio zaczęło się dziać przy używaniu poprzedniego:)
  • stworzyłam swoją własną wcierkę dzięki Annabelle. Od poniedziałku zacznę ją stosować.
  • przez ten miesiąc zdarzył mi się eksperyment i udało się stworzyć z moich włosów prawdziwe loki. Post o nich był TU:)
  •   Skróciłam w styczniu włosy o ok.3 cm, co pozwoliło pozbyć się większości zniszczeń.
Moje włosy na tę chwilę mają długość 71,5cm, co oznacza, że od ostatniego cięcia urosły o 0,7cm przez 2,5 tygodnia:)

Cele na luty:

- ograniczyć przetłuszczanie

- nawilżać, nawilżać, nawilżać 

A jak Wasze włosy w tym miesiącu?:))

31 komentarzy:

  1. Piękne! widze że mamy podobny cel :nawilżanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włosy :) żałuję teraz, że wcześniej nie kupiłam saszetki w biedronce z maską proteinową biovaxu, efekt u Ciebie jest niesamowity.
    Co do octu jabłkowego, aż sprawdziłam skład tego, co mam. Przeciwutleniacz chyba nie szkodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie jestem żadnym ekspertem, więc:D Mój miał oprócz przeciwutleniacza inne cuda, ale nie pamiętam dokładnie nazw. Po zmianie naprawdę jest ogromna różnica, ale to może tylko moje włosy tak zareagowały na niego:)

      Usuń
  3. moje włosy trochę podupadly w tym miesiącu nawet nie wiem dlaczego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie są w najlepszym stanie tak naprawdę. Może na wiosnę będzie lepiej:))

      Usuń
  4. moje włosy strasznie sie elektryzują zresztą jak przez całą zimę ;\
    masz śliczne włosy a kolor mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor mi bardzo nie pasował i ciągle kombinuję jak go przyciemnić, więc dziękuję bardzo za komplement:))

      Usuń
  5. Piękne są i jakie zadowolone :D
    Ja również staram się je nawilżać jak się da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)) choć większe zadowolenie widziałam zaraz po tej masce z keratyną:D Nawilżanie taaak, najważniejsze teraz:)

      Usuń
  6. Jak zawsze piekne :) Ciekawa jestem, jak Twoja wcierka zadziala, wiec czekam na rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze dziękuję ślicznie :)) Aż się jej boję, ale mam nadzieję, że będzie dobrze:D

      Usuń
  7. Ale masz śliczne te włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym już chciała mieć takie długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno Ci się uda zapuścić jeszcze dłuższe:))

      Usuń
  9. Twoje włosy z miesiąca na miesiąc budzą we mnie większą zazdrość. ;) Też walczę z przetłuszczaniem, jestem gdzieś w połowie drogi. Trzymam kciuki za Ciebie, będę podczytywać co Ci pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, a co do przetłuszczania, to jak coś pomoże, to napewno napiszę:))

      Usuń
  10. Czekam na recenzje wody brzozowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne:) kolor, długośc i ten blask*.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy! Ile masz wzrostu? Bo na zdjęciach wydajesz się być bardzo wysoka. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę takie włosy i taką koszulę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do włosów, to jeszcze nie teraz, ale koszulą chętnie się podzielę, bo mam maaaase:D

      Usuń
  14. ach ponad 70 cm! ja dobijam do 70 cm i kończe zapuszczanie :) chyba że mnie jeszcze będzie ciągnęło... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju... jedne z najpiękniejszych włosów jakie widziałam. Chcę je, oddaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)) Chyba umieszcze na blogu jakiś adres, gdzie będą się zapisywać po kolei osoby, które mnie o to proszą:D A tak na serio, to napewno macie jeszcze ładniejsze:))

      Usuń
  16. O ludzie! To ja też się przyłączam! Oddawaj włosy! :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)