niedziela, 23 lutego 2014

Niedziela dla włosów (1)

Witajcie!

Postanowiłam, że z okazji niedzieli poświęcę moim włosom więcej czasu niż zazwyczaj tego dnia. Ze względu na to, że już jakiś czas nie olejowałam ich w pełni (ograniczałam się do kropelki oleju dodanej do jedwabiu) a na nowo zakochałam się w efektach po domowym oleju kokosowym TU,  decyzja była prosta - to musi być olej!

Schemat był taki:

mycie: szampon Babydream (nie mocniejszy, bo włosy były oczyszczane przy poprzednim myciu)

olej: oliwka Hipp (ok.2 łyżek) nałożona na suche włosy, na całą noc

mycie: szampon Babydream

odżywka: DEBA 

płukanka: z octu jabłkowego

zabezpieczanie: jedwab MARION

Moje włosy rozczesane, zabezpieczone jedwabiem:


nie umiem stać prosto na palcach:D

Włosy są bardzo zadowolone. Wyglądają dosłownie puchato. Są dociążone, nawilżone, gładkie, miękkie i błyszczące. Nie puszą się i nie plączą co jest dla mnie najważniejsze. 


A tu niedotykane szczotką, zaraz po wyschnięciu:
( przed nałożeniem jedwabiu)




A jak Wasze niedzielne efekty?:))

 

35 komentarzy:

  1. O wow, jaka długość! Piękne włosy, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie płaczemy, bo zetnę:C

      Usuń
    2. Ja też idę płakać, ale mocniej będę jak zetniesz ;_;.
      Ja dzisiaj też zrobiłam niedzielę dla włosów, ale moje w porównaniu do Twoich to pikuś!

      Usuń
    3. Kochane jesteście i dziękuję, ale Wy macie jeszcze ładniejsze włosy!!!! A już napewno mniej zniszczone:))

      Usuń
    4. Ja również popłakuję! :)

      Usuń
    5. W takim razie załatwiam formalności i zakładam fabrykę chusteczek:(

      Usuń
  3. Masz piękne włosy ;)
    będę musiała spróbowac octu jabłkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Moje włosy dzisiaj są przesuszone, wszystko dlatego, że od tygodnia nie olejowałam włosów. A wczoraj zauważyłam mnóstwo rozdwojonych końcówek :/ wszystko przez zimo-wiosnę i te szaliki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) U mnie też niestety gdzieniegdzie rozdwojenia i też obwiniam za to szaliki,kurtki i wszyystko związane z zimą

      Usuń
  5. Masz cudowne włosy, zdrowe, błyszczące no i niesamowicie długie :)
    Próbowałam octu jabłkowego, fajnie nabłyszczał, ale ostatnio jakoś o nim zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)) u mnie też fajnie nabłyszczał, ale stosuję go głównie by domknąć łuski, bo jak tego nie zrobię to czuję ich otwartość..:D

      Usuń
  6. Jak zawsze, wygladaja zachwycajaco :) Ja niedawno umylam glowe i az jestem ciekawa moich dzisiejszych eksperymentow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz włosy marzenie! Dziś również postanowiłam zrobić niedzielę dla włosów i zafundowałam sobie peeling kawowy, maseczkę z bio vaxu i płukankę octową. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetny zestaw wybrałaś:)))

      Usuń
  8. nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są takie piękne- uwielbiam je :-) muszę kupić ocet jakbłkowy, bo mi się skończył i od tego czasu nie robię płukanek ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi miło, ale Twoje wydają mi się jeszcze piękniejsze:)

      Usuń
  10. Czemu ja nie mam takich pięknych włosów?! :(( Dbam o nie już 3 lata, a ciągle zdaje mi się że są takiego samego stanu i takiej samej długości jak kiedyś.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ciężko mi jakkolwiek Ci pomóc nie widząc włosów. Dziękuję za komplement:) jeśli byś chciała może podeślij mi na maila ich zdjęcie i razem pomyślimy czego to może być wina?:)

      Usuń
  11. Chyba czas zainwestować w ocet jabłkowy.
    Ogólnie często właśnie w sobotę lub niedzielę stawiam na taką pielęgnację w tygodniu brak mi czasu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też w tygodniu ciężej znaleźć czas, niedziela to fajna sprawa. A ocet polecam jak najbardziej:)))

      Usuń
  12. masz bardzo ładne włosy. i takie długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)) Mam nadzieję, że będą jeszcze dłuższe:D

      Usuń
  13. Boże,jakie piękne:) Ja zrobiłam zabieg laminowania z Marion i jestem zadowolona z efektów.Marzę o takich prostych, gładkich włosach. Ach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, napewno będziesz miała jeszcze ładniejsze:))

      Usuń
  14. POWALAJĄCY EFEKT! SA SUPER, NIEDZIELA SPRZYJA TWOIM WŁOSOM, ZDECYDOWANIE:) ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE NA WŁOSOWĄ NIEDZIELE:) http://monique6.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, zatkało mnie jak zobaczyłam Twoje włosy! Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze możesz podskoczyć 15 marca na koncert ;) Będę chyba spać na dworcu :c

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)