piątek, 21 lutego 2014

Gliss Kur Liquid silk - nietypowa recenzja:))

Witajcie!

Recenzje to najnudniejsze z włosowych moich wpisów. Niezbyt lubię je tworzyć, przeciwnie do rożnych dissów ;) Wracając do tematu, odżywkę mam od grudnia, potrzebowałam czegoś w sprayu, co życia nie utrudnia, by szybko poprawiło wygląd moich wytworów, a rozdwojone końce nabrały kolorów:)

LIQUID SILK - łatwe rozczesywanie i intensywny połysk
(włosy matowe, łamliwe)



Co obiecuje producent?

  • włosy gładkie bez kołtunów
  • błyszczą bardzo pośród tłumów
  • zdrowe ( bez żadnych z diabłem umów )
Skład:

Aqua

Cyclomethicone (emolient, tworzy na powierzchni włosa film, który chroni przed odparowanie wody)

Phenyl Trimethicone (silikon łatwo usuwalny za pomocą łagodnych szamponów)

Prunus Armeniaca Kernel Oil  (olej z pestek moreli, wygładza, nawilża, chroni przed utratą wody)

Hydrolized Silk (proteiny jedwabiu- wygładzają)

Sericin (serycyna- jedna z protein, która zmiękcza, wygładza włosy oraz zapobiega elektryzowaniu)

Panthenol (nawilża, wygładza)

Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin (zapobiega elektryzowaniu)

Hydrolyzed Keratin (keratyna- wygładza, zapobiega elektryzowaniu się)

Dimethiconol (alkohol, który wygładza i nabłyszcza włosy dzięki filmowi, który wytwarza)

Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (emulgator)

Lactic Acid (kwas mlekowy, nawilża, chroni kosmetyk przed wyschnięciem)

Polyquaternium-16 (działa antystatycznie)

Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizat protein pszenicy)

Cetrimonium Chloride (wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie)

Parfum

Sodium Benzoate (konserwant)

Limonene (składnik zapachowy)

Phenoxyethanol (konserwant)

Hexyl Cinnamal (składnik zapachowy)

Citronellol (składnik zapachowy)

Coumarin (składnik zapachowy)

Linalool (składnik zapachowy)

CI 17200 (barwnik)

 Cena


Mając złotych kilkanaście na nią wydasz aż piętnaście!

Wydajność

Co dni kilka jej użyje, jak patrząc na moją szyję,  gdy dokładnie nad nią włosie, skołtunione jak we stosie. Widać, że jest tak nieczęsto stąd odżywki jeszcze gęsto.
Też nią psikam gdy dzień drugi, a me włosy smutne smugi, wiszą smętnie trochę suche, a nie chce by były kruche! Gdybym codzień jej użyła, myślę - miesiąc by służyła:)
 

Zapach

Zapach świetny, wyjątkowy, żadna duszność- nie ma mowy! Z chęcią wystawiamy nosy, gdy spryskuję nim me włosy.
Słodki taki jest jak milka, czuć go na nich godzin kilka.


Działanie

Odżywka naprawdę spełnia obietnice, sprawiła , że się serią całą pewnie zachwycę! Zabezpiecza końcówki, nabłyszcza wspaniale, nic tylko podsumować recenzję słowem CHWALĘ. Co do naprawy zniszczeń, proszę, nie żartujmy, gdy jest problem z kołtunem ten produkt kupujmy:)

Czy kupię ponownie? 

Jeśli nie trafię na jej promocje, nie ucierpią na tym moje emocje.

A Wy używałyście tej odżywki? 
Jak się spisała?:))


PS: Jak na normalne zdjęcia spoglądać macie chęć, przykro mi, ale nie umiem obracać jeszcze zdjęć....

ps2: Kocham Cię Księżniczko 

11 komentarzy:

  1. Poezja wybitna :D

    Miałam ale inny produkt, teraz też zdecydowałam się na inny z Gliss Kura, ale chwalę sobie chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha świetna recenzja! :D Gliss Kury super się sprawdzają przy rozczesywaniu, obecnie mam czarny i też jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo i używam, nigdy się jej nie pozbywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam sprawdzić w tesco, kiedyś widziałam te odżywki gliss kura za 9,99zł a nie tak jak w drogeriach po 22zł :P Nie wiem czy to była promocja czy cena regularna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za recenzja! Chwali się, chwali. Wreszcie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupuje je w niemczech za 1.30 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja :D Chyba kupię tą odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 2 inne z Gliss Kur'a.
    Jednej jeszcze nie używałam (złota z czarną ,,zakrętką''), a druga to ta z nowej serii (niebieska i błyszcząca) :D.
    Pięknie pachnie i nabłyszcza!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam bo nie lubie psiukanych jakoś :D
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie napisane :-) A odżywkę chciałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wychodzi Ci to rymowanie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)