wtorek, 25 lutego 2014

dlaczego WARTO olejować włosy!

Witajcie!

Jeżeli w Waszym włosowym menu występuje już zabieg olejowania, to może zastanawiałyście się jak zachowały by się włosy po nagłym odstawieniu olejów? Ja od pewnego czasu ograniczyłam się jedynie do kropelki olejku z jedwabiem. Samo standardowe olejowanie poszło w kąt, dlatego moje spostrzeżenia są jak po wykonaniu pierwszego olejowania:D. Oto wyniki eksperymentu, które najbardziej rzuciły mi się w oczy:


 ELEKTRYZOWANIE 

Łączyłam ten problem z tym, że czeszę się plastikową szczotką TT, że jest zima, że to brak nawilżenia, że... tysiąc innych rzeczy. Radziłam sobie z tym spryskując włosy odżywką bez spłukiwania zaraz po rozczesaniu, choć efekt był daleki od oczekiwanego.

 PUSZENIE 

Włosy zaczęły się 10 razy bardziej puszyć. Radziłam sobie tak samo jak wyżej i wcierałam we włosy jedwab, choć dawało to naprawdę niewiele.

Oprócz tego włosy były trochę mniej lśniące, często się nie układały, a końcówki potrzebowały dawki nawilżenia, jednak nie chcę przesadzać, dlatego nie robię dodatkowych punktów.

Co powróciło po olejowaniu?


  • wzmożony blask
  • wygładzenie
  • efekt nawilżenia po same końce
  • ZERO puszenia
  • ZERO elektryzowania
  • sypkość (naprawdę ciężko o to z moimi włosami)
  •  miękkość
  • duma z pięknych włosów:D
 
Po powrocie na dobrą drogę, moje włosy wyglądają tak:

(nierozczesane)


i oczywiście tak jak w niedzieli dla włosów:

(rozczesane)



Zamierzam jeszcze bardziej skupić się używaniu w pielęgnacji olejów, naprawdę czynią cuda!

A jakie Wy zauważacie zmiany gdy włosy 
nie mają kontaktu z olejami?

9 komentarzy:

  1. Jaką masz objętość kucyka? ..masz naprawdę piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz piekne wlosy ; oo , wlasnie siedze z olejem na glowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie włosy mogą być prawdziwą motywacją do olejowania :D
    Uwielbiam je! *,*

    Dzięki olejom udało mi się odratować moje przesuszone po prostownicy włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie olejowałam włosów :o

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie oleje dają takie same efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olei używam do olejowania od ponad dwóch lat. Nie zrezygnuję z tego już nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE I ZDROWE WŁOSY , yaaaaay :)))))))))

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)