środa, 12 lutego 2014

Biovax naturalne oleje - jak poszło?

Witajcie!

Jakiś czas temu pokazałam Wam TU jak podziałała na moje włosy maska Biovax Keratyna + Jedwab. Dzisiaj przychodzę z recenzją kolejne próbki, tym razem Naturalne oleje:)

Biovax, Naturalne oleje

źródło: urodaizdrowie.pl


Co obiecuje nam producent?

  • włosy odmłodzone, pełne życia i energii
  • równomierne nawilżenie
  • wygładzona powierzchnia włosów
  • promienne, lśniące zdrowym blaskiem włosy
Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate

Konsystencja 

Bardzo gęsta maska, jedna saszetka starczyła na całe moje włosy, co było zdziwieniem, bo wersja z keratyną w mniejszej ilości starczyła by od razu pokryć włosy:)

Zapach

Jest naprawdę dziwny, choć rzecz jasna nie najważniejszy:)

Wydajność

Tak jak wyżej, cała saszetka poszła na długość moich włosów.

Cena

Saszetkę 20 ml można kupić w cenie 2-3 złotych.

Efekt na włosach: 


Działanie

Włosy są bardzo nawilżone, gładkie. Jak widzicie, maska fajnie je dociążyła. Nie wypowiem się co do przetłuszczania, bo nie nakładałam jej na skalp. W zasadzie wszystkie obietnice producenta zostały spełnione, choć wersja keratynowa bardziej podbiła moje serce:) Podsumowując działanie biovaxów na moje włosy, można by stwierdzić, że ideałem byłby zapas ich na całe życie:D

A jak na Waszych włosach sprawuje się
 ta maseczka?:))


PS: W przeciągu kilku dni napiszę posta o tym co pomogło mi skutecznie ograniczyć przetłuszczanie włosów.



9 komentarzy:

  1. To chyba moja ulubiona, chociaż ostatnio keratynowa saszetka również podbiła moje serce :)
    Uwielbiam Biovaxy i myślę, że moja miłość do nich szybko nie zniknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wcale się nie sprawdziła.. ale keratyna z jedwabiem to i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy wyglądają po niej ładnie, u mnie nie sprawdza się zupełnie, powoduje puch.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się nie sprawdziła... Przyklap :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta maska na początku puszyła ale po 2-3 h sie ladnie wygladzily. byly miesiste i blyszczace :) ale chyba nie kupie pelnowymiarowego opakowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę, ale juz nie pamiętam jak się sprawdziła :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze jej nie miałam, ale fajnie, że Biovax ma takie saszetki i można najpierw sprawdzić czy maska odpowiada naszym włosom nie kupując przy tym całego opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jej jeszcze ale jest na chciejliście. mam ambicję, by wypróbować wszystkie maski Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też maseczka naturalne oleje się sprawdziła, ale tylko przy używaniu jej przed myciem. Po myciu robiła mi puch stulecia :P a włosy były bardzo sztywne.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)