czwartek, 9 stycznia 2014

TAG Liebster Blog Award [4]

 Witajcie!

Mam nadzieję, że nie udusicie mnie za kolejną porcję moich wywodów na pytania zadane przez Networkerkę:))

1. Twoja ulubiona piosenka to?

 To mega trudne pytanie ze względu na moje dość szerokie muzyczne horyzonty i liczne wspomnienia z poszczególnymi utworami. 

2. Co byś zrobiła gdybyś wygrała/dostała 100 000 000 zł?

Zapewniłabym rodzinie podstawowe rzeczy i znaczną część oddała komuś potrzebującemu oraz założyła szpitalny teatr:)

3. Trzy rzeczy, które zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę to...?

 Było już kiedyś:D Teraz małe zmiany - ktoś ciekawy (może być nawet obraz, żebym miała z kim rozprawiać o życiu i moich refleksjach na tematy wszelakie:D), gitarę dla ktosia jeśli nie będzie obrazem i gruby notes z długopisem na sznurku, żeby mogło się liczyć jako jedno:D

4. Wymień pięć swoich zalet.

bardzo ładna, koleżeńska, lojalna, miła, zdolna do żartów ze wszystkiego toteż nie bierzcie na poważnie 4 cech przed tą:)

5. Wymień pięć swoich wad

Hmm niekoniecznie rozgraniczam siebie pod ogólnym względem WADY i ZALETY. Wchodzę znacznie głebiej i tak to wszystko analizuje, że odpowiedź będzie nieskromna, ale nie umiem wskazać konkretnych wad. Ogólnie stale szukam inspiracji, szukam ideału, wzorca, który by mnie motywował jednocześnie mając świadomość, że on nie istnieje, dlatego też staram się zmieniać w sobie to co mi nie odpowiada gdy jakąś szczególną cechą zainspiruje mnie ktoś szalenie, jak np.moja znajoma Pisanka:)

6.. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie ani jednego dnia to...?

Obecnie wazelina, bo moje usta bez niej nie żyją. Dosłownie, ostatnio jak ją zgubiłam, to myślałam, że utonę w potoku krwi..

7. Twoje najgorsze wspomnienie z dzieciństwa to...? Opisz je.

Nie uważam żebym doświadczyła jakiś traumatycznych przeżyć w dzieciństwie, wspominam je bardzo miło, ale pamiętam jak raz mama schowała się przede mną na jakimś spacerze, tak ,że całkiem zniknęła mi z pola widzenia. I oczywiście był straszny płacz a potem nieopisana radość, że jednak jest:D

8. Jakie są Twoje fobie?

 Nie mam fobii. Regularnie poszerzam moje myślowe tereny, więc pokonuję strachy różnych wielkości:)

9. Czego nigdy przenigdy byś nie zrobiła?

Z racji charakteru bloga, pewnie oczekiwane byłoby tu coś w stylu "nigdy nie ścięłabym włosów" a i tego nie mogę powiedzieć, bo nie wykluczam, że gdy do tego dorosnę to zetnę je lub zgolę:) Upadki życiowe również nie są dobrą odpowiedzią, bo nie umiem nic przewidzieć, a każde doświadczenie to tak naprawdę nauka plus darzę siebie zaufaniem do niedestrukcyjnych decyzji. Myślę, że najważniejszy jest szacunek do ludzi, którzy nas naprawdę kochają i chyba utrata tego mogłaby być dobrym punktem do unikania, a może odpowiadając już całkiem konkretnie na to pytanie, napiszę że nie ma rzeczy, którą mogłabym tu wypisać oprócz szacunku i oddawania dobra wszystkim, którzy przesyłają je w moją stronę:)

10. Czy wierzysz w przeznaczenie?

Ostatnio dużo na ten temat myślę. Często czuję się tak, że jakieś wydarzenie albo spotkanie jest jakąś nieodzowną częścią wszystkich zdarzeń, które potem się odbywają.

11. Gdybyś mogła to kogo wymazałabyś z pamięci?

 Nikogo, bo uważam, że każdy człowiek, którego spotkaliśmy na swojej drodze jakoś nas kształtuje. W głowie zostają różne myśli, pojedyncze słowa, czasem nawet same wyrazy, piosenki i to wszystko potem bardzo zwięźle wbudowuje się w naszą osobowość:)

 Za nominację bardzo dziękuję:))

10 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi;)
    Też od czasu do czasu robię takie tagi, myślę po jakimś czasie, fajnie będzie je poczytać ;)
    Mam trochę podobne wspomnienie z dzieciństwa do Ciebie tylko, że u mnie było odwrotnie ;p To ja się w parku schowałam, a mama mnie szukała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko mi się to czytało i pewnych odpowiedzi nie rozumiem :) albo są zbyt skomplikowane/mądre/filozoficzne, albo ja taka tępa i ograniczona jestem :D nie rozumiem np. odpowiedzi na pytanie numer 9. bo w tej odpowiedzi w ogóle nie widzę "Czego nigdy przenigdy byś nie zrobiła"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam kilka słów, które są czymś podobnym do odpowiedzi bardziej niż sam tekst wcześniejszy:D

      Usuń
  3. Niesamowite jest to, ze na wiele odpowiedzi moglabym podac podobne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie umiałabym wybrac ulubionego utworu. Są setki takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Punktem 4 mnie rozbawilas :) Mam nadzieje, ze jednak nie najdzie Cie ochota, zeby sie ogolic na lyso ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co uważam, że mam za bardzo zniszczone włosy, żeby oddać je na perukę, a to bym napewno zrobiła po takiej decyzji, dlatego odkładam, odkładam:D

      Usuń
  6. Zazdroszczę braku fobii. Ale w końcu każdy umysł można wytrenować tak, by się ich pozbyć. Cały czas pracuję nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również zazdroszcze braku fobii- ja się boje klaunów... :/ a co do przeznaczenia... coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)