wtorek, 14 stycznia 2014

Mały eksperyment: ŻEL lniany + OLEJ

Witajcie!

Ostatnio  postanowiłam wzbogacić czymś nowym maskę z żelu lnianego. Kakao kusiło jak zawsze, ale stwierdziłam, że czas spróbować innego połączenia. Wybrałam oliwkę HIPP. Dodałam do porcji żelu ok. łyżeczki oliwki. Nie zużyłam całej mieszanki i myślę, że to uratowało mnie przed przeciążeniem.Umyte po niej włosy schły potem bardzo długo, co mnie trochę przeraziło i już czułam poranny przyklap...

Efekt rano:


Włosy są wyraźnie nawilżone, szalenie się błyszczą i są bardzo gładkie. Olej spowodował dociążenie włosów, jednak bez efektu przyklapnięcia.

Jestem bardzo zadowolona i myślę, że będę do tej pary wracać częściej. Jest to szczególnie wygodne w porównaniu z olejowaniem, a pozwolę sobie ocenić, że na moich włosach efekty po olejowaniu i po takiej masce, są bardzo podobne:))

Dodatkowo z małej porcji żelu z olejkiem, która mi została, zrobiłam mgiełkę.
Spisuje się baaardzo fajnie:))

A Wy łączycie z czymś żel lniany, 
czy wolicie go bez dodatków?:)

10 komentarzy:

  1. Muszę powrócić do łaski żelu lnianego.
    Moje włosy dawno nie miały takiej maseczki na sobie. Z olejem spróbuję, ale w minimalnych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie probowalam ale musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, masz przepiękne włosy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie nawilżone i dosciążane:) Muszę chyba odkopać siemię lniane, bo już daaaaawno nie robiłam sobie z niego maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zmywasz to rano prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak wychodzi..:D czekam aż się wszystko przez noc wchłonie a rano wyczesuje pozostałości gluta:D

      Usuń
  6. Nie probowalam mieszac zelu lnianego z olejem, ale robilam taka mgielke z zelu + kilka kropli jojoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, ja już dawno nie robiłam nic z siemieniem na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)