poniedziałek, 20 stycznia 2014

Efekty wizyty u fryzjera

Witajcie!

Oczywiście tytuł posta to żart, mój fryzjer mieszka ze mną:D Męczyły mnie już trochę porozdwajane końce, choć nieszczególnie wyróżniały się na tle całych włosów. Ogólnie uważam, że podcinanie końcówek to nic innego jak inwestycja w przyszłość. Zniszczony włos będzie się kruszył, a to tylko oddala nas od wymarzonej długości. Idąc za tym postanowiłam je skrócić...

PRZED:


Końce nie są tak przerzedzone, tylko zmoczone do obcięcia. 
Długość włosów przed skróceniem to dokładnie 74cm.

PO: 


Jak widzicie obcinanie trwało dość długo, bowiem ekipa remontowa zdążyła w tym czasie przemalować mój pokój...

Włosy zostały skrócone o ok. 3 cm. Jestem bardzo zadowolona:) Oczywiście do kosza poszła tylko część zniszczeń ze względu na nierówną długość włosów, ale z resztą będę walczyć co jakiś czas samodzielnie.

Plan na najbliższy czas:
  • stosować jak najwięcej olejków
  • zawsze zabezpieczać końcówki
  • łączyć serum, maskę oraz odżywkę z olejkami
  • częściej związywać włosy w warkocz (myślę, że to druga zaraz po koczku fryzura, w której są najbezpieczniejsze:))
  • serwować regularnie moim włosom pożywne obiadki z keratyną

A teraz jak wyglądają gdy wyschły:


 Jak widzicie potwory od razu się powywijały. Szalona objętość wynika z mega przyklapu, który dziś zaliczyłam przez swoje eksperymenty, o których niedługo Wam napiszę. 
Podsumowując, myślę, że skrócenie ich wyjdzie tylko na dobre:)

 A jak Wasze końcówki?:))

12 komentarzy:

  1. jakie piękne włosy!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powywijane konce prezentuja sie bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeeeju, teraz wyglądaję ekstra! Widać, że były podcinane :) A nie straciły na długości widocznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają :)
    Jednak włosy po podcięciu zawsze prezentują się o niebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jeszcze 5 cm do obciecia i włosy idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale długie i ładne ;) Ja mam teraz włosy do ramion i rosną bardzo szybko, zdrowe po ścięciu, co mnie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana zdecydowanie na plus, końcówki od razu wyglądają lepiej ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentują sie lepiej, ale są już tak długie że tak naprawdę to jakoś nie widać żeby straciły na długości :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)