sobota, 11 stycznia 2014

Dłuuugaśne inspiracje:)

Witajcie!

Chciałabym być regularna i dodawać posty z inspiracjami częściej, jednak szczerze mówiąc nie mam siły zbierać ich tyyylu:D Ponadto moje inspiracje z tego co zauważyłam są dość specyficzne, bo znacznie przekraczają standardowe docelowe długości włosów włosomaniaczek. Aby pozostać sobie wierną, dodaję kolejne takie zdjęcia:D


Może włosy nie są idealnie nawilżone, ale kolor i fale całkowicie mi to rekompensują:))







w końcu coś bardziej w moim klimacie:D




Dla mnie wyglądają przepięknie. Napewno taka długość włosów to też znaczny problem, bo nawet zwiazanie ich niewiele da, chyba, że zrobimy koczka...ale:D

Podobają Wam się któreś z nich? 
Chciałybyście taką długość?:)

25 komentarzy:

  1. Niby ładne, ale takiej długości to ja bym nie chciała. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście, tak długie włosy mi się już nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym mieć taką długość, ale tylko po to, żeby podciąć do długości "za pośladki" i cieszyć się tym jakie są fajne po tym zabiegu :D.
    a tak serio... mania na aż tak długie włosy minęła mi wraz z uświadomieniem sobie, że nie wiadomo kiedy dojdę do długości "do łokci", a co dopiero dalej... :(. Natomiast chciałabym na pewno choć raz w życiu "zapuścić się" z przodu za pępek - ale równymi, gęstymi falami. Zobaczymy czy mi to wyjdzie.

    PS. posiadaczki takich włosów zawsze podziwiam i ślinię się na widok ich nietypowej długości pukli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Roszpunki ;) Zazdroszczę, ale raczej nie ich pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja po swoich wiem, że im są dłuższe, tym jest na wet problem żeby samemu sobie robić różne sploty. te na zdjęciach są jak dla mnie za długie, ale może to dlatego, że znam parę osób z taką długością i niestety nie robią z tymi włosami nic... co mnie po prostu ścina z nóg.
    ale efekt serio jej wow :d podziw za cierpliwość zapuszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są cudne :)
    jednak długośc trochę przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długość piękna ^^ mam w klasie dwie dziewczyny z włosami dłuższymi ode mnie (obu sięgają za biodra) i są tak zniszczone, że utraciłam wiarę w naprawdę długie, śliczne włosy. A te są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne *.* zazdroszczę im tak dobrych genów bo nie każdemu mogą takie długie urosnąć:)Chciałabym mieć takie ciachnąć do połowy ud i robić loki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to są już takie długości "do pooglądania" w sensie przyjemnie się patrzy i podziwia, ale jednak sama wole coś co da się związac/upiąc. Mój cel to włosy do talii, kiedy go osiągnę, może pójdę dalej :) Zależy jak sie będę w nich czuła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie i przedostatnie zdjęcia są piękne:) jednak tak długie włosy muszą być baardzo niepraktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się aż myśleć. Przy "zwykłych" długościach można łatwo upiąć, a przy tak wyjątkowych sam koczek musi być meega ciężki:D

      Usuń
  11. Lo matko! Jakim cudem co niektorym udaje sie zapuscic tak dlugie wlosy ;)? Ogolnie podobaja mi sie jednak bardziej "standardowe" dlugosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia jakim cudem:D Mi podoba się w takich długościach to, że to coś innego niż te właśnie standardowe, ale pod względem praktyczności przegrywają w rankingach z każdą inną:D

      Usuń
  12. Oj mówię zdecydowane nie takim długościom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 zdjęcie *,*.
    Oczarowują mnie takie długości, ale sama bym takiej nie zahodowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy jak z reklamy, są piękne, ale rzeczywiście zapuszczanie musiało duuuużo wymagać:D

      Usuń
  14. Mi się okropnie nie podobają takie długie włosy, dla mnie możliwa długość to talia i jak moje zaczynają przekraczać tę linię to tnę :D To musi być strasznie niewygodne, mi jest z moimi momentami niewygodnie a co dopiero takie długie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie do ziemi to rzeczywiście straszne, łagodniej patrzę na te do kolan, a najchętniej miałabym takie troszkę przed. Moje do bioder też już teraz mnie irytują, więc łączę się w bólu:D

      Usuń
  15. Jak dla mnie zdecydowanie za długie włosy :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chce mieć włosy najwyżej do pasa - dłuższe mnie raczej przytłoczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te z 2 zdjęcia *,*
    Zawsze będę podziwiać takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy piękne, ale jak dla mnie za długie. Problem z tak długimi włosami jest taki, że bardzo zaburzają proporcję. Chciałabym mieć włosy długości mniej więcej takie jak twoje i myślę, że właśnie takie najbardziej by do mnie pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie za długie, ale po podcieciu do talii niektóre byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie włosy :) I takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)