wtorek, 10 grudnia 2013

TAG Liebster Blog Award [3]

Witajcie!

Dzisiaj leciutki post- zostałam kolejny raz nominowana do tagu Liebster Blog Award, tym razem przez hairoutine dzięki czemu bardzo mi miło i gorąco pozdrawiam:))



1. O spotkaniu której gwiazdy filmowej marzysz?
Szczerze mówiąc wyrosłam z takich marzeń, a i moje zainteresowania całkiem odbiegają od filmów i jeśli już, to idą bardziej w stronę teatru:)
2. Jakie zdjęcie włosów najbardziej Cię inspiruje?
 Musiałabym wstawić kilka:D Szczególnie te z wlosami lekko przed kolana - moja wymarzona długość:)
3. Czy jako włosomaniaczka znasz dokładnie typ swoich włosów czy błądzisz na ślepo?
 Określam je jako średnio porowate w stronę niższej porowatości. Ale szczerze mówiąc, włosomaniactwo według mnie, to przede wszystkim eksperymenty, bo określenie typu naszych włosów nie zawsze sprawia, że kosmetyki , które sprawdzają się u "włosowej siostry" będą i u nas dobrze się spisywać:)
4. Jak długo zamierzasz pisać swojego bloga?
 Póki nie stracę sensu i nie stwierdzę, że posty powstają na siłę, a mnie samą temat włosów już nudzi całkowicie:)
5. Posiadasz tumblr'a? Podaj adres =)
 Nie widzę sensu takich portali, dlatego nie posiadam:)
6. Ulubiona książka?
 Kiedyś czytałam bardzo dużo, teraz mało co. Z każdej książki coś wyniosłam i do każdej wracam myślami po jakieś szczególne zdania, ale chyba najbardziej zafascynowały i wzruszyły mnie "Lot nad kukułczym gniazdem' i "S@motność w sieci".
7. Ulubiony zapach perfum?
 Lubię perfumy bardziej u kogoś niż u siebie:D
8. Grasz na jakimś instrumencie?
 W pewnym stopniu gram na gitarze, biegle na kazoo (bardzo trudna sztuka..:D) a ogólnie to gram na jakiś swojej produkcji bębenkach, kiedyś zdarzało się, że na klejach:)
9. Znienawidzony sport?
 Ja ogólnie jestem asportowa i nie widzę sensu w bezcelowej rywalizacji, a z graniem na jakiś turniejach itd. nie mam na szczęście kontaktu:)
10. Co chciałabyś dostać pod choinkę?
 W sumie to nic, bo nie potrafię wybrać. Wszystko co chciałabym mieć to jakieś drobne rzeczy, bzdurki, a mogę się bez nich obejść bez problemu:))
11. Czy lubisz mojego bloga ;>?
Szczególnie kolor Twoich włosów:))


3 komentarze:

  1. No to niezły masz cel włosowy :D
    Chyba nie dałabym rady obchodzić się z włosami sięgającymi przed kolana- no, może byłyby zimą dobrym szalikiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lo matko, wlosy lekko przed kolano??! Kolezanka w podstawowce miala taka dlugosc i wszystkie bardzo Jej zazdroscilysmy ;D Zycze Ci zebys szybko osiagnela swoj cel :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)