niedziela, 15 grudnia 2013

ROBÓTKA 2013

Witajcie!

Jakiś czas temu pisałam Wam o akcji ROBÓTKA, która organizowana jest kolejny raz. Wszystkie szczegóły akcji możecie przeczytać TU.Chciałam Wam o niej przypomnieć a jednocześnie pokazać czym ja się przyłączyłam:))



Nie uważam by były najpiękniejsze, jednak zrobiliśmy je w miłej atmosferze, a co najważniejsze razem:)
Serdecznie zapraszam Was do udziału w akcji. To naprawdę fajne uczucie, że możemy komuś kogo tak naprawdę nie znamy, dać jeden powód więcej do uśmiechu:) Do Świąt został jeszcze cały tydzień, więc można nadrobić kartkowe zaległości:)))

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja :) Może też zdążę zabrać udział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno:)) Jak nie do Świąt, to zawsze można wysłać kartki np. na Nowy Rok:))

      Usuń
  2. Bardzo tworcze karteczki ;) Akcja godna pochwaly.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie się zastanawiam czy nie zrobić takich ręcznych kartek w tym roku jako dodatku do paczek z prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świnka !!! Jaka cudowna świnka :D Chrum. Chrum. Dzieciaczki będą ucieszone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)